Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko peli jo menetetty?

Vierailija
05.08.2011 |

Kumppaniani ärsyttää se, että olen fyysisesti lähellä. Seksi kelpaa, mutta hän on passiivinen. Ei suutele ei koskettele.

Hän ärsyyntyy, kun olen iloinen ja puhelias. Hän ärsyyntyy, kun elämisestäni jää jälkiä hänen asuntoonsa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma jaksaminen vain epäilyttää. Olen jo nyt tosi uuvahtanut, suruissani ja kaipaan toisen seuraa.

Vierailija
2/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2011073013979773_lz.shtml

Ehkä teillä on vaan menossa joku noista vaiheista?

Ja juuh, onhan tämä vähän idioottimaista antaa parisuhde vinkkejä käyttäen lähteenä iltalehtä.. :D

Silti, omien kokemuksien mukaan sanoisin, että loppu on lähellä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluaisit olla sellaisen miehen kanssa, joka kohtelee sinua noin huonosti? Miehille kelpaa seksi (ei rakastelu, jota ette harrastakaan) aina ihan kenen kanssa tahansa jos vähänkin silmää miellyttää vaikka henkilönä pitäisivät maailman rasittavimpana ihmisenä.

Vierailija
4/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään odota, että tältä palstalta saisin suoran vastauksen siihen, jatkaako vai ei? Haluasin lukea toisten kokemuksista ja ajatuksista vastaavista tilanteista.

Vierailija
5/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi puhua miehen kanssa asiasta? Ehkäpä silläkin on oma mielipide siihen, miksi on ruvennut käyttäytymään noin ja haluaako jatkaa suhdetta. Tällä hetkellä kuulostaa, ettei juuri pidä seurastasi, mutta voihan se olla joku vaihekin. Itse ainakin ottaisin miehestä etäisyyttä enkä tyrkyttäisi itseäni sille.

Vierailija
6/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluaisit olla sellaisen miehen kanssa, joka kohtelee sinua noin huonosti? Miehille kelpaa seksi (ei rakastelu, jota ette harrastakaan) aina ihan kenen kanssa tahansa jos vähänkin silmää miellyttää vaikka henkilönä pitäisivät maailman rasittavimpana ihmisenä.

Ehkä sitä on omissa tunteissaan vielä niin rakastunut, että tarttuu epätoivoisesti kaikkiin läheisyyden mahdollisuuksiin. Joku voi pitää sitä läheisriippuvuutena. En kuitenkaan ihan mihinkä tahansa suostu. Seksi on niitä viimeisiä keinoja, millä yritän omalta taholtani korjata suhdetta.

Vierailija
7/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi puhua miehen kanssa asiasta? Ehkäpä silläkin on oma mielipide siihen, miksi on ruvennut käyttäytymään noin ja haluaako jatkaa suhdetta. Tällä hetkellä kuulostaa, ettei juuri pidä seurastasi, mutta voihan se olla joku vaihekin. Itse ainakin ottaisin miehestä etäisyyttä enkä tyrkyttäisi itseäni sille.

Olen ehdottanut pientä etäisyyttä, mutta hän ei syty ajatukselle. Näyttää haluavan, että pysyttelen saatavilla. Olen varmasti hänen mielestään melkein täydellinen, ainut puuttuva asia on on/off-kytkin ja säätönappula.

Kiukutellee yleisesti ottaen kaikesta. On kuulemma tosi väsynyt, mutta ei yritäkkään mennä aikaisten nukkumaan tai edistää omaa jaksamistaan alkon käytön lopettamisella.

Vierailija
8/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieti onko tuo sellainen suhde, jota SINÄ toivot itsellesi.

Haluatko olla

- nainen, joka on saatavilla, mutta jonka voi dumpata tarvittaessa / kun ei satu huvttamaan

- nainen, joka on miehelleen MELKEIN täydellinen

- suhteessa, jossa mies on ilmiselvästi keskenkasvuinen nulikka, joka ei osaa ottaa vastuuta omasta elämästään ja hoitaa asioitaan kuntoon, vaan kiukuttelee sinulle väsymystään

- suhteessa, jossa kumppani juo alkoholia ilmeisen paljon?

Olen ehdottanut pientä etäisyyttä, mutta hän ei syty ajatukselle. Näyttää haluavan, että pysyttelen saatavilla. Olen varmasti hänen mielestään melkein täydellinen, ainut puuttuva asia on on/off-kytkin ja säätönappula.

Kiukutellee yleisesti ottaen kaikesta. On kuulemma tosi väsynyt, mutta ei yritäkkään mennä aikaisten nukkumaan tai edistää omaa jaksamistaan alkon käytön lopettamisella.

Vierailija
9/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieti onko tuo sellainen suhde, jota SINÄ toivot itsellesi.

Haluatko olla

- nainen, joka on saatavilla, mutta jonka voi dumpata tarvittaessa / kun ei satu huvttamaan

- nainen, joka on miehelleen MELKEIN täydellinen

- suhteessa, jossa mies on ilmiselvästi keskenkasvuinen nulikka, joka ei osaa ottaa vastuuta omasta elämästään ja hoitaa asioitaan kuntoon, vaan kiukuttelee sinulle väsymystään

- suhteessa, jossa kumppani juo alkoholia ilmeisen paljon?

Vastaan ei jokaiseen näistä.

Mun suurin ongelma on se, että etsin tuolle käytökselle syitä itsestäni. Pohdin lähinnä sitä, mitä minä voisin tehdä toisin? Epäilen, että olen laittanut miehen liian koville. Mun pitää varmaan kääntää oma pohdiskeluni toisin päin.

Vierailija
10/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muokkaat omaa käytöstäsi. Käytännön tekoja, kuten siivoamiseen liittyviä, voit muokata, mutta jos alat muokkaamaan itseäsi esim. puhumisen suhteen - niin siinä sinä vain kadotat itsesi.

Rakkaus on hyväksymistä. Ei mitään muuta.

Vierailija
11/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muokkaat omaa käytöstäsi. Käytännön tekoja, kuten siivoamiseen liittyviä, voit muokata, mutta jos alat muokkaamaan itseäsi esim. puhumisen suhteen - niin siinä sinä vain kadotat itsesi.

Vierailija
12/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelu ei välttämättä tarkoita, ettei mies välitä sinusta. Hänellä vain on sellainen olo ja sinä olet turvallinen kiukun kohde ja lähellä. Joskus kannattaa jättä huomiotta huono käytös ja muistaa hyvät hetket.

MUTTA... se ei tarkoita, että sinulla olisi velvollisuus sietää miestä yhtään kauempaa kuin haluat. Yksi vaihtoehto on asettaa itsellesi joku aikaraja (kuukausia), jonka lupaat odottaa ja sen jälkeen lähteä, jollei mies halua muutosta.

Vierailija
13/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jo ärsyttää; vuosien kuluttua ärsyttää huimasti enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän