rv5 menossa ja vatsa kasvanut..eikä ole turvotusta.
Tuo läski osa on tuossa ylempänä..ja aivan alavatsa on selvästi kasvanut. Jopa mies huomaa eron... tasaisesti alkanut pullottamaan.
Tiesin kyllä että toista odottaessa alkaa vatsa aiemmin kasvaa...mutta että näin aikaisin...
Kommentit (28)
se vauva on varmaan muutaman millin mittanen, jos sun viikot on tosiaan nyt se 5. Olisko se sit kuitenkin jo pidemmällä??? Tai sit vaan kuvittelet.
eikä takuuvarmasti ole turvotusta. Sen kyllä erotan...
t:ap
Huomenna luultavasti luetaan täältä, miten vauva jo liikkuu, tulee jo supparetakin ja kohdunsuukin on ainakin 4cm auki. Alkaa olla jo kiire synnärille!
Älkää jaksako! tasaisin väliajoin täällä joku väittää, että ihan totta viikkoja on 2 ja joudun käyttämään jo äitiyshousuja...
toiveajattelua!
hahahaa :)
edelleen.. Iltaisin huomaa turvotusta..
vatsanympärys kasvanut ehkä 2cm. Ja mitä sitten jos olisikin maha kasvanut jo rv 5? Ei se tee kenestäkään parempaa tai pätevämpää äitiä.
Vierailija:
eikä takuuvarmasti ole turvotusta. Sen kyllä erotan...t:ap
Ja ei minun vielä tarvitse käyttää äippävaatteitakaa. Ja olen edelleen täysin varma ettei turvotuksesta ole kyse.
Ihmettelinpä vain että miten nyt voi jo olla vatsa kasvanut. Ei todellakaan ole paljoa..sen verran että eron huomaa.
Jos siis alasti on, vaatteet päällä ei mitään näy. Ei ole pakko uskoa... kunhan ihmettelin ääneen.
Jos se ei jollekulle sovi, niin voi voi.
Käsittämättömiä kommentteja.
Lääkäri sanoi että voit jo ostaa isommat housut sen verren oli jo mahaa näkyvissä.
Vierailija:
Lääkäri sanoi että voit jo ostaa isommat housut sen verren oli jo mahaa näkyvissä.
Ai että oikein lääkäri sinua kehoitti ostamaan isommat housut...hih :D
Ja kun ajattelee että se solurykelmä siellä vatsassa on siellä jossain piilossa niin aika mahottomalta kyllä kuulostaa, että olisi kyse muusta kun turvotuksesta. Ettei vaan olis tapahtunut laksu virhe ja raskausviikkoja jo menossa yli 10?
eikä näy senttiäkään, en tietenkään voi väittää ettei sinulla näkyisi noikin selvästi..
Kohtuni oli rv. 8 siis ison nyrkin kokoinen!
Normaali kohtu on päärynän kokoinen jos ei ole raskaana.
Sullakin kait turvotusta. Turvotus on eriasia, kun vauva maha. Ei mullekkaan mahtunut raskauden alussa enää " laiheliini" housut, mutta johtui turvotuksesta.
Vierailija:
Ja olen edelleen täysin varma ettei turvotuksesta ole kyse.
Mä en ole raskaana...mutta vatsa kyllä plumpsahtaa kuosistaan ulos yhdenkin herkkuviikonlopun jälkeen. Oletko syönyt normaalia enemmän?
minullakin on maha joskus kuin raskaana olisi mutta en ole koska maha on vaan TURVOKSISSA!
Valitettavasti kaikki huomasivat vaikka ajattelin kertoa raskaudesta n.vkolla 12.
sikiö n millin mittainen. sekö vatsan kasvattanut? kyllä se on turvotusta.