Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies otti meikkini pois "huonon käytöksen takia"

Vierailija
04.08.2011 |

Meillä oli riitaa jostain pikkuasiasta ja kesken kaiken mies nappasi meikki"laatikkoni" ja ilmoitti, että en saa niitä ennen kuin olen ihmisiksi.

Olen täysin tyrmistynyt. Mies väitti, että jos käyttäydyn kuin kakara niin ansaitsen tulla kohdelluksi kakarana. Kuulemma olen niin usein kehunut lasten lelujen takavarikoimisella, että nyt on minun aikani kokea, miltä tuntuu menettää jotain tärkeää.

Miten voin mennä huomenna töihin?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenties se, joka ei saa pitää lapselleen synttärikutsuja?

Vierailija
2/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenties se, joka ei saa pitää lapselleen synttärikutsuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen ihminen eikä mies saa ottaa tavaroitasi. Voitko mennä ostamaan huomenna uudet? Tekisi mieli neuvoa sinua takavarikoimaan jotain mieheltä, mutta sitten ehkä laskeudut samalle tasolle hänen kanssaan, että en tiedä kannattaako. Pyydä häntä asiallisesti palauttamaan meikkisi.

Kuten joku jo kommentoi, minä myös tiedän kans lähipiirissä narsistin, joka toimi juuri näin. :(

Vierailija
4/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten ette ole kumpikaan ihan täysjärkisiä.

Vierailija
5/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen ihminen eikä mies saa ottaa tavaroitasi. Voitko mennä ostamaan huomenna uudet? Tekisi mieli neuvoa sinua takavarikoimaan jotain mieheltä, mutta sitten ehkä laskeudut samalle tasolle hänen kanssaan, että en tiedä kannattaako. Pyydä häntä asiallisesti palauttamaan meikkisi. Kuten joku jo kommentoi, minä myös tiedän kans lähipiirissä narsistin, joka toimi juuri näin. :(

kuulemma hän voi tehdä saman minulle, jos suuttuu. Minusta ei voi verrata keskenään, miehen mielestä ihan sama asia. Kuulemma kohtelen lapsia väärin, nyt saan kokea saman kohtelun ja miettiä, mitä siitä opin. Niin ja meidän riita koski sitä, pitääkö lapsen totella, kun käsken ja kun ei totellut, otin unilelun pois.

Vierailija
6/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos ei ukko rauhoituttuaan oma- aloitteisesti palauttaisi meikkejä anteeksipyynnön kera, kehottaisin aika tiukasti toimittamaan ne tavarat ja vähän äkkiä. Ellei niitä takaisin tule, lähtee takavarikkoon miehen avaimet, pankkikortti, ajokortti, ja lukulasit piru vie!!!!

Vierailija
7/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

unilelun ottaminen oli väärin, joku vähemmän tärkeä.

Päivällä mieluinen lelu.

Vierailija
8/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos ei ukko rauhoituttuaan oma- aloitteisesti palauttaisi meikkejä anteeksipyynnön kera, kehottaisin aika tiukasti toimittamaan ne tavarat ja vähän äkkiä. Ellei niitä takaisin tule, lähtee takavarikkoon miehen avaimet, pankkikortti, ajokortti, ja lukulasit piru vie!!!!

meikit ovat takavarikossa tasan niin pitkään kuin on lapsen unilelu minulla ja anteeksipyyntö lapselle tekemättä. En mene lasta herättämään.

Vierailija
9/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen ihminen eikä mies saa ottaa tavaroitasi. Voitko mennä ostamaan huomenna uudet? Tekisi mieli neuvoa sinua takavarikoimaan jotain mieheltä, mutta sitten ehkä laskeudut samalle tasolle hänen kanssaan, että en tiedä kannattaako. Pyydä häntä asiallisesti palauttamaan meikkisi. Kuten joku jo kommentoi, minä myös tiedän kans lähipiirissä narsistin, joka toimi juuri näin. :(

kuulemma hän voi tehdä saman minulle, jos suuttuu. Minusta ei voi verrata keskenään, miehen mielestä ihan sama asia. Kuulemma kohtelen lapsia väärin, nyt saan kokea saman kohtelun ja miettiä, mitä siitä opin. Niin ja meidän riita koski sitä, pitääkö lapsen totella, kun käsken ja kun ei totellut, otin unilelun pois.

Ihan aluksi: ilman muuta miehelläsi ei ole oikeutta ottaa meikkejäsi, se on itsestään selvä asia.

Mutta: kaikesta päätellen hän kokee erittäin voimakkaasti sen, että otit lapseltanne unilelun pois. Jostain syystä se lienee sellainen asia, jota hänen mielestään lapselle ei saisi missään nimessä tehdä. Syykin tuohon löytynee juttelemalla.

Kasvatuksen linjoista keskusteluun varmaankin auttaisi ulkopuolinen keskusteluapu. Tämän hetkiseen tilanteeseen aivan varmasti puolestaan se, että miehesi rauhoittuu. Vihan hallinta ei taida olla teidän kummankaan vahvimpia puolia?

Tavallaan ymmärrän miestäsi (en siis sitä, mitä teki sinulle vaan sitä, että hän kokee lapsen unilelun takavarikoimisen kauheana juttuna). Minulla itselläni on muutama "rangaistus", joista saisin varmaankin primitiivihepulin, jos joku niitä omiin lapsiini kohdistaisi.

Vierailija
10/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unilelua en minäkään pois ottaisi, toimit mielestäni väärin. En raaskisi laittaa pientä yksin sänkyyn ilman turvallista ja rakasta unileluaan.

Mutta että miehesi ei osaa ilmaista asiaa kuin takavarikoimalla sinun tavaroitasi..

Kuulostaapa kypsältä puolin ja toisin..

Vierailija
11/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikit ovat takavarikossa tasan niin pitkään kuin on lapsen unilelu minulla ja anteeksipyyntö lapselle tekemättä. En mene lasta herättämään.

Viet unilelun nyt lapsen viereen. Pyydät aamusta lapselta anteeksi.

Ja menette yhdessä pariskuntana jonnekin keskustelemaan omasta suhteestanne.

Vierailija
12/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvittavia nää narsisti huutelijat. Tavallaan ymmärrän miestäsi, unilelun vieminen on lapselle aika suuri juttu joten halusi ehkä konkretisoida asian sinulle ja ainakin meillä suutuspäissä tulee kyllä lipsauteltua sammakoita suusta, joten tämä on mielestäni sellainen lipsahdus käytäntöön laitettuna. Mielestäni se kertoo enemmän että miten mies toimii kun on leppynyt ja riita on sovittu, jos vielä jatkaa niin sitten on kyllä tosi omituista käytöstä. Tosin en kyllä myöskään tajua tuollaista riippuvuutta jostain meikeistä :O Sopikaa asia ja pelisäännöt :) Päivällä tottelemattomuudesta voi ottaa lelun pois, mutta yöllä se unilelu on tuki ja turva!

Vierailija
13/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen äiti ottaa nyt lapselta unilelun pois! Ajattele nyt vähän. Taitaa olla aika pienestä lapsesta kyse ja äiti käyttäytyy noin!!

Ymmärrän miestäsi vaikka ...noh...!

Vierailija
14/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta takavarikoi ensi kerralla jotain vähemmän turvallisuuden tunteeseen vaikuttavaa. Aika ankara olit. Ilkeä jopa.

Vierailija
15/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetkö töihin meikkifirman mannekiiniksi, valokuvamalliksi vai mihin, jos sinne ei ilman meikkiä kelpaa?

Ensin ajattelin, että eihän tällaisessa sivistyneessä länsimaassa kuin Suomessa voi aikuiselta naiselta ottaa jotain pois kuin pieneltä lapselta, eli mies ei voi pitää naista lapsen asemassa.

Kun luin tuon meikkijutun, niin ehkä tämän aloittaja onkin juuri sellainen nainen, jonka elämä on jonkilaista barbielämää, meikkeineen ja määräilevine miehineen amerikkalais-islamilaiseen tapaan.

Joko olet hankkinut itsellesi hunnun tulevaisuutta varten, vai onko mies ostanut sen sinulle?

Vierailija
16/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viet sen unilelun lapsen viereen, oli julmaa ottaa juuri se pois. Joku muu lelu, tai telkku/peliaikaa pois, unileluun ei olis tullut mieleeni kajota.

Pyydät aamulla anteeksi lapselta.

Vierailija
17/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei saa ottaa meikkejäsi, se on täysin väärin. Ehkä oli vähän ajattelematonta ottaa lapsen rakkain ystävä pois, eikö(?). Jospa palauttaisit sen viemällä sen lapsen viereen josta hän sen aamulla löytää herätessään ja pyydät sitten huomenna anteeksi. Keskustele miehen kanssa kasvatuksesta nyt ja koittakaa pysyä rauhallisena. Mieshän tekee itse väärin nyt ottamalla meikkisi, eli pata kattilaa soimaa. Olen tosi allerginen kaikelle toisen omaisuuden viemiselle kun jouduin seuraamaan vuosikausia erästä narsistia, joka teki näin. :( Koittakaa selvittää asiat nyt miehen kanssa kuin aikuiset. Olisiko hyvä sopia jatkossa etukäteen, mitä tehdään tällaisissa kasvatuksellisissa asioissa niin ei tule riitaa. :)

Vierailija
18/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri unilelu pois, olisin minäkin suuttunut miehelleni vastaavassa tilanteessa.

Palauta se lelu nyt, jos lapsi vaikka yöllä herää saa tutun unilelun kainaloon. Varmasti nukahti tosi pahoilla mielin.

Ja p.s miehesikin toimi typerästi, mutta jää sivuseikaksi juuri tuon UNIlelun takia. Joku muu olis kyllä käynyt.

Ja p.p.s en menisi minäkään ilman meikkiä töihin. En.

Vierailija
19/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tuo tosiaan muuttaa tilanteen täysin, että veit lapsesi unilelun.

Kuulostaa kyllä tosi julmalta.

Siin mielessä kyllä ymmärrän miehesi teon, vaikka ensimmäiset lauseet uettuani olinkin että... wtf...?!!

Mutta.... koittakaa nyt selvittää asia ja toivottavasti et "kiusaa" lastasi enää.. :(

Tuli surku pienen puolesta.. :(

Vierailija
20/40 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin elamasi muuttuu viela hankalammaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi