katsokaa,mitä "hevosgeeli" teki selälleni!! sis. kuvan...
eli sellainen hevos/urheilugeeli,mallia "hot",sisältää mm. chilipippuria.
arvatkaapas,onko selkä kuin tulessa??
ja joo,ei nyt viitsitä sitten puuttua tuohon,että olen ylipainoinen,vaan vain tuohon palaneeseen nahkaan.
Kommentit (35)
Laitoit sitä selän lihaskipuihin... ja nyt niitä tuskin huomaa!!!
Ääneen täällä tyrskin, totta, vanha konsti potkaise varvas kiveen ei tunnut kipeä polvi.
ihan miten vaan. laita vaikka muovipussiviritys pehvan päälle suojaksi ettei pehvaan mene chilipippuria. huuhtele ihmeessä pois tuo mönjä.
ihan miten vaan. laita vaikka muovipussiviritys pehvan päälle suojaksi ettei pehvaan mene chilipippuria. huuhtele ihmeessä pois tuo mönjä.
¨
silläkään tavoin ei mene pehvaan vettä...
laittaa "hevoskeeliä" omaan ihmisihoonsa !? haloo! pitäskö miettiä ensinnä, kun on olemassa ihan ihmisille tarkoitettuja geelejä ...vähän maalaisjärkeä kehiin !
en uskaltanut ajatellakkaan suihkun alle menemistä,kun mietin,kuinka tuo tappoaine valuu pakaraväliin ja poltta persukset... vielä nolompaa sanoa lääkärille,että persreikä on palanut chilivoiteesta.ap
Kauheeta kun alkoi naurattamaan tää persukekommentti. Voi kamalaa mien pahan näköinen selkä! Mikäs nyt aamulla on vointi?
laittaa "hevoskeeliä" omaan ihmisihoonsa !? haloo! pitäskö miettiä ensinnä, kun on olemassa ihan ihmisille tarkoitettuja geelejä ...vähän maalaisjärkeä kehiin !
siinä luki, että sopii myös ihmisille :) tuskimpa ap huvikseen olisi sivellyt ihoonsa geeliä mikä on tarkoitettu ainoastaan hevosille?
siinä luki, että sopii myös ihmisille :) tuskimpa ap huvikseen olisi sivellyt ihoonsa geeliä mikä on tarkoitettu ainoastaan hevosille?
kuinka niitä polttaa!
ja kukaan ei edes näe karvojen alle,kuinka tulessa nahka on.
älä ulkoista älynkäyttöäsi kenellekkään ,,,vähiten kaupallisen perustein toimivalle luontaistuotemyyjälle...........
mikä meitä nykyihmisiä oikein vaivaa..........???
ennen vanhaa osattiin ajatella OMILLA AIVOILLA
Ei näy kuva, kun jonkun piti kaivaa ketju vuodelta 2011 että sai vastata siihen ylemmyydentuntoisesti :D
On vanha tapa , hevosmiehet ovat käyttäneet sitä omiin vaivoihinsa, itse käytän päivittäin tuota hottia , ei iholla mitään punoitusta, purkissahan on maininta että saattaa iho punoittaa ohimenevästi aine on puhdas luonnontuote minä en ilman pärjäis , tuolla volttareenilla ei tee mitään siinä pääsee vaan rahoistaan eroon, mutta keventäähän toki sekin
Vierailija kirjoitti:
On vanha tapa , hevosmiehet ovat käyttäneet sitä omiin vaivoihinsa, itse käytän päivittäin tuota hottia , ei iholla mitään punoitusta, purkissahan on maininta että saattaa iho punoittaa ohimenevästi aine on puhdas luonnontuote minä en ilman pärjäis , tuolla volttareenilla ei tee mitään siinä pääsee vaan rahoistaan eroon, mutta keventäähän toki sekin
Minkä takia olet koko päivän ajan nostellut vuosia vanhoja ketjuja?
Ääneen täällä tyrskin, totta, vanha konsti potkaise varvas kiveen ei tunnut kipeä polvi.