Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

katsokaa,mitä "hevosgeeli" teki selälleni!! sis. kuvan...

04.08.2011 |

eli sellainen hevos/urheilugeeli,mallia "hot",sisältää mm. chilipippuria.

arvatkaapas,onko selkä kuin tulessa??

ja joo,ei nyt viitsitä sitten puuttua tuohon,että olen ylipainoinen,vaan vain tuohon palaneeseen nahkaan.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla jotain kortisonia tms kotona.

Vierailija
2/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun kysyn, mutta ihmettelen että onko sun iho kipeä noiden sivupoimujen kohdalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosiaankaan selälleni:D

en uskalla mennä sipomaan nyt enää mitään,edes kortisonia.

oli aika hurja aine.. ensin luulin,että njääääh,mitään ei vaikuta,kunnes nahka kärventyi.

ap

Vierailija
4/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa sattua. :((

Vierailija
5/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei,ei ole kipeät.

näyttävät nyt kuvassa oikeastaan pahemmilta kuin ovat.olen oikein selkä länässä...

ap

Vierailija
6/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kylla tuntuu!

Vierailija
7/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärille huomenna?

Vierailija
8/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko sellainen valkoinen purkki jossa vihreä kansi? Olen nimittäin erehtynyt kokeilemaan sellaista, en onneksi noin isolle alueelle ..siihen purkkiin oli kaiken lisäksi siis liimattu tarra jossa mainostettiin sopivan ihmisen urheiluvammojen yms. helpotukseen.. no ei ihan sopinut.

Vierailija
9/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli vielä mieleen että jos tuo on allerginen reaktio niin myös suun kautta otettu kortisoni voisi auttaa (kyypakkaus).

ei,ei ole kipeät.

näyttävät nyt kuvassa oikeastaan pahemmilta kuin ovat.olen oikein selkä länässä...

ap

Vierailija
10/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko sellainen valkoinen purkki jossa vihreä kansi? Olen nimittäin erehtynyt kokeilemaan sellaista, en onneksi noin isolle alueelle ..siihen purkkiin oli kaiken lisäksi siis liimattu tarra jossa mainostettiin sopivan ihmisen urheiluvammojen yms. helpotukseen.. no ei ihan sopinut.

tässä on punainen kansi.HOT.

ap

Vierailija
11/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostea sideharso päälle ja mahalleen nukkuun?

Vierailija
12/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostea sideharso päälle ja mahalleen nukkuun?

en uskaltanut ajatellakkaan suihkun alle menemistä,kun mietin,kuinka tuo tappoaine valuu pakaraväliin ja poltta persukset... vielä nolompaa sanoa lääkärille,että persreikä on palanut chilivoiteesta.

ap

Vierailija
13/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on punainen kansi.HOT.

ap

ja mulla toi parantui itsestään aika nopeasti. Toivotaan että sullakin. Ja siis poltteli jonkin aikaa mutta muistaakseni seuraavana päivänä oli jo siedettävä.

Vierailija
14/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkä on ton muotoinen, niin tuskin sun persaus on sitä mallia, että vakoon tosta vaan pääsee. Joten pesulle mars, pese tuo aine pois, tekee muuten vaan koko ajan lisävahinkoa. Ei se siinä suihkussa minnekään perseeseen valu, vaan veden mukana viemäriin.

Vierailija
15/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut aiemmin että hevos-/urheiluvoide olisi aiheuttanut tuollaisen allergisen reaktion. Noi voiteethan on todella suosittuja ja mummot niitä aina hamstraa kaupoista jos ovat alennuksessa.

Kannattaa todellakin selvittää että mikä tuotteen ainesosa aiheutti noin voimakkaan allergisen reaktion.

Vierailija
16/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää kipeeltä!!

Vierailija
18/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uusi juttu mulle!!

Vierailija
19/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit sitä selän lihaskipuihin... ja nyt niitä tuskin huomaa!!!

Vierailija
20/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit sitä selän lihaskipuihin... ja nyt niitä tuskin huomaa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi