Laihdutusta kaksi viikkoa takana.
Senttejä ei ole lähtenyt (en mitannut niin tarkasti kyllä) ja painosta en tiedä kun en omista vaakaa. Eli jos senttejä ei ole lähtenyt, niin ei varmaan kilojakaan?
Kalorit on kyllä ollut siinä 1000. Toisaalta näyttäis siltä, että olen kaventunut kasvoista. Mutta muuten en ole hirveesti muutosta nähnyt.
Saattaa olla, että vatsa on pienempi. Vyötärön ympärys on kuitenkin sama. Vaatteet tuntuu päällä suht. samalta, mutta näyttävät kyllä paremmilta päällä.
Mutta voi johtua myös ruskettuneesta ihosta. Pitää varmaan ostaa se vaaka. Inhottavaa vaan kun sitten ravaan vaa-alla ja petyn jos ei ole pudonnut painoa ja se vaikuttaa motivaatioon.
Onko liian aikaista nähdäkään peilistä mitään muutosta?
Kommentit (7)
eli kahdessa viikolla kilon verran, niin ei kai se kamalasti vielä missään näy... jos taas on onnistunut tiputtamaan rajusti painoa, sanotaan nyt vaikka kilon verran viikossa (josta osa on pakosti nesteitä), niin senkin näkymisen osalta on ehkä turhan aikaista keekoilla peilin edessä, varsinkin jo tiputettavaa painoa on runsaasti.
Senttejä ei ole lähtenyt (en mitannut niin tarkasti kyllä) ja painosta en tiedä kun en omista vaakaa. Eli jos senttejä ei ole lähtenyt, niin ei varmaan kilojakaan?
Kalorit on kyllä ollut siinä 1000. Toisaalta näyttäis siltä, että olen kaventunut kasvoista. Mutta muuten en ole hirveesti muutosta nähnyt.
Saattaa olla, että vatsa on pienempi. Vyötärön ympärys on kuitenkin sama. Vaatteet tuntuu päällä suht. samalta, mutta näyttävät kyllä paremmilta päällä.
Mutta voi johtua myös ruskettuneesta ihosta. Pitää varmaan ostaa se vaaka. Inhottavaa vaan kun sitten ravaan vaa-alla ja petyn jos ei ole pudonnut painoa ja se vaikuttaa motivaatioon.
Onko liian aikaista nähdäkään peilistä mitään muutosta?
kaks viikkoa on lyhyt aika, kuukauden päästä voi näkyä tulos paremmin. mä pudotin ekan kahden viikon aikana 5,6 kiloa, mutta senteissä se näkyi varsinaisesti vasta kuukauden päästä. hiljaa hyvä tulee, joten jatka vaan sitkeesti, niin kyllä se siitä. nyt mulla on takana 8 viikkoa ja 12 kiloa ja kalorit tuossa tuhannen paikkeilla. (ekat kaks viikkoa kalorit oli n.500)
kaks viikkoa on lyhyt aika, kuukauden päästä voi näkyä tulos paremmin. mä pudotin ekan kahden viikon aikana 5,6 kiloa, mutta senteissä se näkyi varsinaisesti vasta kuukauden päästä. hiljaa hyvä tulee, joten jatka vaan sitkeesti, niin kyllä se siitä. nyt mulla on takana 8 viikkoa ja 12 kiloa ja kalorit tuossa tuhannen paikkeilla. (ekat kaks viikkoa kalorit oli n.500)
t. ap
Niin ja tarviisin kai motivaatiota, siks haluaisin nähdä jo tuloksia. Mutta toki jatkan. Katsotaan uusiks kahden viikon päästä.
Mitä sä söit ekat kaksi viikkoa? Lähtikö oikeesti 5,6kg?
t. ap
Niin ja tarviisin kai motivaatiota, siks haluaisin nähdä jo tuloksia. Mutta toki jatkan. Katsotaan uusiks kahden viikon päästä.
mun oli pakko saada syömiseen rytmi ja se on kaikkein helpoin mulle, kun tietää tarkkaan mitä saa syödä. sen jälkeen oon jatkanut pv:n pointseilla.
Mitä sä söit ekat kaksi viikkoa? Lähtikö oikeesti 5,6kg?
t. ap Niin ja tarviisin kai motivaatiota, siks haluaisin nähdä jo tuloksia. Mutta toki jatkan. Katsotaan uusiks kahden viikon päästä.
mun oli pakko saada syömiseen rytmi ja se on kaikkein helpoin mulle, kun tietää tarkkaan mitä saa syödä. sen jälkeen oon jatkanut pv:n pointseilla.
Nyt aion kyllä nostaa kaloreita, siihen tonniin. Aattelin ekaks jos oon säästöliekillä, mutta luin jostain, että se ei tarkoita, ettei laihtuis yhtään.
Täältä saa vaan hirveesti huutia, jos syö liian vähän. Mutta kyllähän säkin laihduit, vaikka nesteitä osa olikin. Ainakin 15kg haluaisin laihduttaa.
Olen nyt kai saanut kutistettua vatsalaukkua, joten isoja annoksia ei meniskään alas. Mieliteot herkkuihin on myös kadonneet.
t. ap
1000 kcal on aika vähän, tuo 500 kcal on ihan järkyttävän vähän. Kysymys kuuluukin, että mitä te syötte ja tuleeko varmasti riittävästi protskuja ja rasvaa? Jos ei tule rasvaa, niin hormonit menee sekaisin ja jos ei tule riittävästi valkuaisaineita, niin lähtee lihakset, mutta läskit jää.
Ajattelin nostaa kaloreita, jos liian vähän. Se vaan on aika vaikeaa.
t. ap