Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos rekisteröityy, saako muut käyttäjät selville tiedot

Vierailija
02.11.2005 |

Hei

Olen uusi palstalainen, vauva-asiat ajankohtaisia. Rekisteröidyin jo, mutten ole uskaltanut kirjoittaa vielä rekisteröityneenä. Voiko muut katsella tietojani jotka kirjoitin rekisteröityessäni? Saada siis selville oikean nimeni yms.

Vauva-asiani kun ovat vielä salaisia tutuilta ja kavereilta, joita täällä kumminkin voi käydä niin siksi asiaa kyselen...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne jää toimituksen tietoon.

Vierailija
2/4 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkilläsi muut voivat etsiä netistä KAIKEN tiedon sinusta. Nimen, osoitteen, puhelinnumeron, raskausviikkosi, työsi, kaiken nykyisen ja kaiken menneenkin, entiset osoitteet, entiset poikaystävät.

Sori, mulla taitaa olla vaan vähän tylsää. Ei kukaan saa sinusta mitään tietoja. Kaikki jää toimitukseen. Nimimerkkisi näkyy jos kirjaudut sisään, mitään muuta ei. Ja vinkki, jos meinaat täällä aihe vapaalla pyöriä niin ole vaan ilman nimimerkkiä. Muuten alkaa tulla pian paskaan niskaan. Kirjaudu sitten kun kirjoitat muille osastoille (suurimmassa osassa pakko.). Ja muista, jos haluat olla nimetön kirjaudu ulos ;-) (muuten =tehdä mammaset).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne.

Asian halusin siksi tarkistaa, koska joillakin muilla palstoilla jossa käyn, niin kun klikkaa nimimerkkiä (tai jostain muuta kautta), näkyy tiedot tms. (Toki yritin täälläkin tutkia löytyykö jotain " Käyttäjät" kohtaa tms).

Mutta halusin vielä varmistaa asian teiltä :)

Nyt voin rauhallisin mielen osallistua keskusteluihin ja aloittaa omaa mieltä askarruttavia keskusteluja :)

Vierailija
4/4 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yks mukava mies, sitten tiesi tapaamispäivänä, että mulla oli synt.pv ja koko nimekin, osoitteen.. Neuvoi muakin miten sen saa selville, kun lukee sen nimenomaisen sivun tietoja. Enää en uskalla rekisteröityä mihinkään oikeilla tiedoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi