Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttää kun näen itsestäni otettuja kuvia :(

Vierailija
04.08.2011 |

Oonko ihan oikeasti ton näkönen? Peilistä katottuna ja joissain kuvissa olen mielestäni nätti, mutta lähes kaikissa kaverien ottamissa mulla on tosi typerä ilme, asento, tukka huonosti, vaatteet ei näytä istuvan tms.

Esim. viime vkl mentiin kavereiden kanssa erääseen tapahtumaan, laitoin itseäni pari tuntia, meikkasin huolella ja laitoin hiuksia, valitsin vaatteita kauan yms. Mulla oli hyvä fiilis ulkonäöstäni. Kuitenkin kun näin tuolla tapahtumassa otetut kuvat tuli ihan kamala olo. Paitani näytti liian pieneltä, tissit pursusi tosi tyrkyn näköisesti, tukka oli täysin latistunut ja joka kuvassa mulla oli kamala virnistys.

Muilla samaa kuvamasistelua? :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omasta mielestäni ihan nätin näköinen peilistä katoessani. Mutta kuvissa näytän melkein poikeuksetta kamalalta tätimäiseltä pönäkältä ryppyiseltä... siis ihan hirveältä. Tekis mieli kysyä tutuilta niiden kuvien perusteella, onko ne tyypillistä minua vai ei. Joka tapauksessa inhoan kuvieni katsomista, koska ne ovat poikkeuksetta shokki :(

Vierailija
2/4 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvat eivät yleensä onnistu. Suurin syy on se että pyrin olemaan luonnollinen, puhumaan, vaihdan asentoa. Perussääntöni nykyään on se, että jos näen jonkun ottavan kuvan, katson suoraan kameraan, iloinen hymy, hyvä ryhti ja poseeraan kameralle, mitä siis ennen en olisi tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta.... Lomamatkalla mies oli ottanut kuvia, joissa olen uimapuku päällä rannalla. HIRVEITÄ! Luulin että olen ihan siedettävän näköinen, vaan ehei, mulla on vääristynyt kuva itsestäni.

Olen pitkä ja BMI on 23, joten kuvittelin että olisin rannalla kuin muutkin äidit makkaroineen. Vaan ei, olin kuin joku jokisika, joka on jostain syystä huuhtoutunut Välimeren rannalle :(

Vierailija
4/4 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoset pupumaiset, eli kaikki hymykuvat näyttää hirveiltä. Sitten taas jos koitan pitää hillitymmän ilmeen jossa hampaat ei näy, näytän siltä kuin mököttäisin kun muilla on hauskaa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme