Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
17v jannu polttelee tupakkaa oman huoneen parvekkeella.
04.08.2011 |
Kävin sanomassa, että kotona ei polta ja ei tykännyt hyvää. Ärsyttää, että tuokin piti opetella ja luulee nyt olevansa kovakin jätkä.
Kommentit (4)
mä ainakin olen lapsilleni sanonut, että niin kauan kuin kotona asuu, niin kodin säännöillä eletään. Kyllä se niin on, että aikuinen määrää asiat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
alkaa 20-vuoden jälkeen jo vi****eleen, kun ei pääse tavasta helposti eroon =D
18-vuotta poltin askin päivässä ja nyt kauhean taistelun jälkeen viikon olen ollut polttamatta. Hitto miten idiootti sitä joskus oli kun alkoi polttamaan =/
Mä luulen, että sä luulet nyt vähän liikoja.
t.ap
Alue: Aihe vapaa
Mä luulen, että sä luulet nyt vähän liikoja.