Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kate, Victoria vai Charlene eka raskaana?

Vierailija
03.08.2011 |

Ennustukset kehiin, kuka viime aikojen kuninkaallisista morsiamista saa ensimmäisenä perillisen?

Itse veikkaan Charlenea.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä yritystä on varmaan kaikissa liitoissa.

Monacosta en niin välitä, mutta tuo Ruotsin Victoria harmittaa, jos ei perillisiä.

Vierailija
2/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria olis jo raskaana, jos olis halua ja hedelmällisyyttä. Charlene ei suostu lapsentekoon, jos sillä on mitään järkeä päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla jo!

Vierailija
4/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee lapsen/perillisen ihan päästäkseen lähtemään liitosta, mutta säilyttäkseen sijan kuninkaallisessa perheessä.

Vierailija
5/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlene ei taida olla kovin innokas lapsentekoon, jos kerran häistäkin yritti karata (jos siis yritti, minä oon vähän ulkona siitä, mitä tapahtui).

Victorialle kovasti toivoisin vauvaa, mutta ei tässä minun toiveistani tunnu kyse olevan...

Vierailija
6/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa lapsenteon huippu-urheilijan luonteelleen sopivana haasteena, eli on tosissaan heti liikkeellä. Jos ei tulosta tule, siirtyy pikaisesti hedelmöityshoitoihin. Veikkaan siis häntä.

Vierailija
7/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se on kerta lapsentekokoneeksi sinne hoviin palkattu.

Vierailija
8/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria on varmaan jo yrittänyt lasta, toivottavasti saavat. Ja tuo Charlene ei varmaan harrasta seksiä miehensä kanssa kovin usein..

Vierailija
9/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan alussa, toki. Täällä av:lla oli joku linkittänyt kuvan missä se otti osaa Norjan terrori-iskun johdosta, ja se oli todella pahoinvoivan näköinen ja asu oli semmonen väljä, alussahan tulee pahoinvoivaks kireistä vaatteistakin... Yritin ettiä linkkiä mut en löytänyt. Tässä on samasta tilaisuudesta kuva, mutta tässä ei näy mahaa mikä siinä toisessa linkissä näky: http://www.seher.no/874422/kronprinsesse-victoria-mintes-terror-ofrene

Eihän ne nyt niin kauan vielä naimisissa ole ollu, meni mullakin vuos ja olen samanikäinen kuin Viccan, tosin lapsen sain pari vuotta sitten.

Vierailija
10/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän saman vastauksen kuin edelliselläkin kerralla

Vierailija
11/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä velvollisuus hoidetaan mahdollisimman nopeasti, jotta voi sen jälkeen keskittyä omaan elämään.

Vierailija
12/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria taitaa sääli kyllä kärsiä lapsettomuudesta. :(

Kate on aivan liian laiha tullakseen (ja pysyäkseen) raskaana. Nykyarviot ovat että hänen painoindeksinsä olisi 17,5 paikkeilla.

Vierailija
13/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ivf tms

Vierailija
14/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan alussa, toki. Täällä av:lla oli joku linkittänyt kuvan missä se otti osaa Norjan terrori-iskun johdosta, ja se oli todella pahoinvoivan näköinen ja asu oli semmonen väljä, alussahan tulee pahoinvoivaks kireistä vaatteistakin... Yritin ettiä linkkiä mut en löytänyt. Tässä on samasta tilaisuudesta kuva, mutta tässä ei näy mahaa mikä siinä toisessa linkissä näky: <a href="http://www.seher.no/874422/kronprinsesse-victoria-mintes-terror-ofrene" alt="http://www.seher.no/874422/kronprinsesse-victoria-mintes-terror-ofrene">http://www.seher.no/874422/kronprinsesse-victoria-mintes-terror-ofrene<…;

Eihän ne nyt niin kauan vielä naimisissa ole ollu, meni mullakin vuos ja olen samanikäinen kuin Viccan, tosin lapsen sain pari vuotta sitten.

Tilaisuushan on surullistakin surullisempi.

Vierailija
15/21 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kate

2. Catherine

3. Vickan

Eka on luultavasti hedelmällisin, toka haluaa sen perillisen piam.

Kolmas kestää, mutta on rakastetuin...

Vierailija
16/21 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kate

2. Catherine

3. Vickan

Eka on luultavasti hedelmällisin, toka haluaa sen perillisen piam.

Kolmas kestää, mutta on rakastetuin...

Eiks ne ole yksi ja sama?

Vierailija
17/21 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee lapsen/perillisen ihan päästäkseen lähtemään liitosta, mutta säilyttäkseen sijan kuninkaallisessa perheessä.

Mutta säälittää kaikki nuo naiset, kun heitä pidetään synnytyskoneina.

Vierailija
18/21 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustukset kehiin, kuka viime aikojen kuninkaallisista morsiamista saa ensimmäisenä perillisen?

Itse veikkaan Charlenea.

Onnea Victoria ja Daniel!

Vierailija
19/21 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta toivottavasti media nyt hieman hellittää..

Vierailija
20/21 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako (kuninkaallista) vauvaa syntyy ensi keväänä, yksi, kaksi vai kolme..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme