Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on teidän mielestä halpamatka aurinkorannalle?

Vierailija
03.08.2011 |

Eli siis mihin hintaan yleensä lähdette reissuun, jos halvalla yritätte päästä? Itse kun katselen reissuja, niin lähellekin kaikki maksavat alkaen reilu 600 euroa hotellilla. Mun mielestä se on paljon, kun meitä on 5 henkeä lähdössä reissuun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt huomaa että tonni ei ole mitään ja kaksikaan ei riitä viikon all inclusive matkaan.

Minä ja 2 lasta viikko kreikassa 1700, minä, mies ja 2 lasta turkissa 2500e! (syyslomaviikko)

Minkäs teet, enää ei onnistu äkkilähdöt

Vierailija
2/9 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin neljäsataa on tavoite. Hotelilla ei tarvi olla montaa tähteä, mutta sijainnin pitää olla hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptissa ja maksoi 230 euroa/hlö. Nyt oltiin Kyproksella ja maksoi 150 euroa/hlö.

Egyptin matkaan sisältyi, lennot, lennolla ruoka, 3 tähden hotelli, bussikuljetus hotellille ja hotellilta kentälle, oppaan palvelut (myös yöllä), aamiainen joka aamu, ilmainen kaupunkikierros.

Kyproksen matkaan sisältyi, lennot, lennolla ruoka, 3 vai 4 tähden huoneistohotelli, bussikuljetus hotellille ja hotellilta kentälle, oppaan palvelut (myös yöllä).

Molempiin kuului myös kaikki verot ym.. että maksoi juuri tuon summan eikä senttiäkään enempää tarvinnut maksaa mistään.

Vierailija
4/9 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat oli äkkilähtöjä parinpäivän varotusajalla.

Vierailija
5/9 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon matka maksoi muistaakseni 249 euroa per henkilö. Hotelli oli ihan mukava, uima-allasta tosin olisin kaivannut. Onneksi meri oli muutaman sadan metrin päässä. Äkkilähtö, sisälsi kuljetukset, hotellin ja aamiaisen.

Vierailija
6/9 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellin pitää olla hyvä, sijainnin hyvä, kohteen kiva jne.

Säästää voi vähän kohteen valinnalla: esim. sama meri huuhtoon Kreikan ja Turkin rantoja, Turkin puolelle matkat edullisempia mitä Kreikan puolelle jne.

Jos valitsee allinclusiven/syö ravintoloissa se maksaa enemmän vert. käy itse torilla ja kokkailee apartmentissa itse, mutta minä en halua lomalla kokkailla vaan olla ja nauttia.

Jos isompi porukka lähdössä, esim. 2-3 perhettä, niin kannattaa harkita asunnon vuokraamista, ison luksus asunnon saa esim. Espanjasta todella edullisesti vuokrattua 1-2 viikoksi, ja on kaikille tilaa, uima-allas pihassa, meri lähellä jne. Osan ruuista voi valmistaa itse, vaikka periaatteella yksi aikuinen/päivä vastaa kokkailusta niin ei tule viikon lomalla kun se yksi "työpäivä" omalle kohdalle, jos kuusi aikuista reissussa, jos vain neljä voi parina päivänä käydä ravintoloissa. Myös auton vuokra pienenee kun useampi jakaa hintaa jne. Ja jos valitsee kohteeksi sellaisen johon aina lentotarjouksia/halpalentoyhtiöillä pääsee, niin matka tulee todella edulliseksi.

Vierailija
7/9 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hotellin taso jne.

Meille edullinen on perheloma, joka maksoi 275e per naama.

Kakinmatkustaessa jos saa alle 300e on halpa.

Meillä harvemmin on mahdollisuuksia katsellaniin nopeita äkkilähtöjä, että voisimme lähteä päivän tai pari varoajalla. Olen tarkka mihin haluan matkustaa.

Kesällä 2 aikuista ja matkat 800e ja oli ns punainen lähtö. Toinen samanlainen matka (sama paikka ja samat henkilöt 980e. Nyt uusi matka samaan paikkaan varattu ja 1350e 2 aikuista.

Pian meitä on lähdössä 4 aaikuista + 2 lasta. Koko matka kaikilta yhteensä 1300e.

Vierailija
8/9 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa neljän tähden huoneistohotelli ja maksoimme 430 e/hlö (4 hlöä, 2 aik + 2 koululaista). Oli mielestäni tosi halpa. Varattiin matkatoimiston uutiskirjeestä bongatusta tarjouksesta huhtikuussa.

Vierailija
9/9 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppukuusta Kreetalle, 250 euroa henkilö. Musta se oli edullinen, myös kohde vaikuttaa kivalta ja hotellista on iso huoneisto.

Minne tahansa en lähde oli kuinka halpaa tahansa. Enkä tykkää mennä muihin kuin huoneistohotelleihin lasten kanssa.