Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos huomaisit 43-vuotiaana olevasi raskaan exällesi?

Vierailija
03.08.2011 |

olisit yh ja eronnut miehestä hyvistä syistä ja suvussa paljon ongelmia, josta edelliset lapset kärsivät ihan geeneissä.

Jälkiviisaus ei nyt auta. En tiedä olenko raskaana, mutta oviksen tienoille osui sekoilut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo geeniasia tekee tilanteesta sellaisen etten pysty ollenkaan kuvittelemaan, sehän voi olla mitä hyvänsä pientä tai mitä hyvänsä todella kauheaa.

Jos itse olisin eroamassa miehestäni mutta siinä tuoksinassa huomaisin olevani raskaana 43-vuotiaana niin pitäisin sitä yllättävänä onnenpotkuna. Olemme mieheni kanssa (josta en ole näillä näkymin eroamassa, ehkä joskus mutta ei ainakaan nyt) eri mieltä siitä, pitäisikö tehdä iltatähti vai ei. Minä haluaisin, hän ei. Voisin ihan hyvin olla yh, ei haittaisi.

Vierailija
2/4 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en tiedä miten pahoista ja millaisista geneettisistä ongelmista puhut, jos ne ovat todellisia ja vakavia niin yhteys heti perinnöllisyyslääkärille (neuvolan kautta saa lähetteen).

Mitäpä tuossa muuta voisin ajatella kuin että samaan perheeseen syntyy vielä yksi lapsi, jolla tulee olemaan etäisä kuten sisaruksillaankin.

Ellet sitten aborttia mieti. Minä ehkä miettisin sitäkin mutten siihen kuitenkaan päätyisi.

43 vuoden ikä ei olisi minulle ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
4/4 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos loisit lapsillesi turvallisen ja rauhaisan kodin, jossa saa elää ja olla rauhassa.

Mt-ongelmissa varmasti elin ympäristöllä on myös suuri merkitys, eikä vain geeneillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä