Miten ihmeessä Susanna Ruotsalainen on saanut Matin paranemaan?
Ovat olleet jo sen aikaa yhdessä, ettei mitään alkuhuumaakaan kai enää, vai?
Matti näyttää tosi hyvältä, eikä varmaan enää juo juurikaan, jos ollenkaan?
Olen kyllä Matin puolesta iloinen, jos tuo jatkuu, vaikka joutuukin istumaan pian.
Kommentit (12)
Toivottavasti rakkaus ja raittius kestää.
Alkoholistin helpompi olla joumatta jos toinen puolisko ei ole alkkis.
ap.
Nyt oikeesti surettaa, että Matti joutuu linnaan. Toivottavasti rakkaus ja raittius kestää.
Olen varmaan väärä puoliso hänelle.
Kyllä mun alkoholistimies juo, vaikken minä juo juuri lainkaan
Olen varmaan väärä puoliso hänelle.
Jospa sulle kävi kuin mulle eli mies ei osannutkaan elää perheenä ja kasvaa aikuiseksi ja siksi juo vaan? Oletko hänelle äiti? Mulla oli exän kanssa vähän niin, että hän piti täyshoidosta, mutta muuten eli kuin poikamies, vaikka oli lapsetkin.
Ei kunnioittanut mua naisena, vaikka olin hoikka, kaunis, kunnollinen..lopulta riitti.
olisi raitistunut ja joutuisi vankilaan vastaamaan teoistaan joita on tehnyt... no ei taatusti, pikkukylän pimut kivittäisi kummasti...
Matti on pahoinpidellyt vaimonsa useasti sairaalakuntoon ja täällä vaan voivotellaan Matti-paran kohtaloa... Mervi se vankilaan kuuluisi-juttuihin sanoisin, että Mervi ei kuitenkaan ole noista kahdesta se, joka on ihan parisuhteen ulkopuolellakin puukottanut ihmisiä. Ja jos Mervikin on satuttanut Mattia (en yhtään epäile) niin kyseessä on ymmärtääkseni ollut naarmut ym. Matin vammoja paljon pienemmät vammat. Matti on kuitenkin mäiskinyt Merviä ihan huolella.
Ei ihme että Suomi on lähisuhdeväkivaltatilastojen kärkeä, kun vaimonhakkaajia oikein säälitään.
Joillain ihmisillä vaan on sellaiset luonteet (vaikka ehkä rakkautta olisi!) että saavat ne pahimmat puolet esiin itsestään ja toisistaan.
Ja elämäntapa varmaan erilainen kun Mervillä: jos on rappiojuoppo niin ei siinä kukaan "pelasta", mutta jos on enemmän "seurassa juopotteleva" niin seura vaikuttaa.
Jos toinen korkkaa joka ilta pullon eikä käyt töissä jne. sitä itsekin helpommin ottaa huikkaa. Jos taas toinen ei ota koskaan/harvoin ja käy töissä ja säännöllinen elämä muutenkin, niin ei sitä itsekään tule pahemmin juotua.
Moni varmaan omasta elämästä huomannut, kun opiskeli elämää eli ja oli paljon erilaisia pippaloita ja aina kun meni baariin näki tuttuja, sitä alkoholia kului enemmän, kaamuluennonkin saattoi passata. Kun valmistui ja aloitti työt ei enää voi/jaksa baareissa heilua, ei ole niin paljoa pippaloita koska kaveritkin töissä, perheellisiä jne. ja sinne baariin jos spontaanisti eksyy, ei siellä enää tapaa kun jonkun alkoholisoituneen vanhan tutu --> ei kiinnosta mennä :)
Tietää mitä haluaa ja myös pitää sen.
Halusi Matin ja tajusi miten pitää manetellä.
Upea nainen ja hatunnosto :)
Matti peilaa itseään aina kumppaniinsa. Matilla meni tosi hyvin pitkän aikaa Sari Paanalan kanssa.
kyllä hänestä löytyy potentiaalia kurinalaisuuteenkin.