Miten 37veen naisen tulis pukeutua?
Huvittaa kun eräille tuntuu olevan olemassa jotain ihmeen ikärajoja pukeutumiselle :D minä ainakin pukeudun vartalon enkä iän sallimalla tavalla...itse olen 37v enkä todellakaan pukeudu tätivaatteisiin. Ilmankos mua luullaankin ikäistäni nuoremmaksi :D
Kommentit (8)
palstalla :D huvitti vaan kun alla olevassa avauksessa jonkun mielestä tunika ja mustat leggarit ei sovi yli 30-vuotiaille! t. ap
Itse olen pankkialalla ja 27 alkaen on joka päivä töissä ollut jakkupuku hameella tai housuilla, jos hameella, niin sukkikset. Korkkarit aina ja helmetkin yleensä. Vastaavasti miehillä tumma puku ja kravatti. Tämä on työpaikan pukukoodi, ja sitä noudatetaan iästä riippuen.
pukeutumisesta ylipäänsä. Ymmärrän jos jossain työssä odotetaan jakkupukuja mutta itse olen työssä missä ei ole pukukoodeja eivätkä jakkupuvut ole todellakaan mun juttu. En myöskään katso ikääni kun mietin että mitä voin kaupasta ostaa. Tietenkin katson etten laita ylleni mitään teiniosastoa koska en sellaisista pidä. Silti olen sitä mieltä ettei yli 30veen tarvi alkaa pukeutua kauhtanoihin tai muihin tätivaatteisiin. Miksi ihmeessä pitäisi? t. ap
palstalla :D huvitti vaan kun alla olevassa avauksessa jonkun mielestä tunika ja mustat leggarit ei sovi yli 30-vuotiaille! t. ap
minä olin tuo joka kirjoitti tuon sinne toiseen ketjuun, ja en sanonut että tunika ja leggarit eivät käy sen ikäiselle vaan nimenomaan se kyseinen tunika oli sellainen että leggarien kanssa meni vähän teinin puolelle. oma äitinikin on 45v ja käyttää tunikaa ja leggareita ja näyttää vaan hyvältä =)
mamma/mummu/tätityyliin. En muutenkaan usko että mummolook pysyy ikuisesti sellaisena kuin nyt. Ajat muuttuu ja mummut sen mukana! Itse aion 70-vuotiaana pukeutua aivan eri tavalla kuin sen ikäiset mummelit nyt! Pukeutuminen ei katso ikää!
Ei ne sovi kenellekään!
ei sitä tarvitse kysellä, ainakaan tällaisissa paikoissa:D