Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kauhea alapään kutina rv37.. en saa neuvolaan aikaa :(

Vierailija
03.08.2011 |

ei ole hiivaa (on ollut ennen eikä ole samanlaista). häpyhuulet ja limakalvot punoittaa ja kutiaa/kirvelee. mitä voi olla??

en saa neuvolassa ketään kiinni (ovat tän viikon vielä lomalla) ja omalääkäriin ei saa aikoja ellei ole akuutti tapaus. :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan lukea, mutta mistä ap tietää ettei miehensä ole pettänyt?

Vierailija
22/28 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mun mies ei ikinä pettäisi! Eikä ole tullut mahdollisuuttakaan. JOTEN TURPA KIINNI!!!! Mulla viiraa päässä joten älä vittuile!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut pari pisaraa verta välilihan kohdalta.. voiko olla että kun pissattaa niin usein että alapää on ärtynyt siitä kun pyyhkii niin usein? + se runsas valkovuoto

-ap

Vierailija
24/28 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli edellisen synnytyksen jälkeen haavaumia välilihassa. Lääkäri sanoi niiden johtuvan peräpukamista. Ilmeisesti pukamat päästää suolen limaa ohitseen, joka sitten ärsyttää ihoa -> kutinaa, haavaumia jne...

Vierailija
25/28 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä raskaana vaan muuten. Tietty veikkailin hiivaa (ei vaan kyllä tuntunut samalle, hiivaa on ollut paljonkin joskus), canesten ei kuitenkaan auttanut ja kun kävin lääkärissä, eka arvaus oli hiiva. Hiivaa ei kuitenkaan ollut vaan sekaflooratulehdus. Sitä saa liennytettyä maitohappobakteerivalmisteilla (varsinainen hoito oli Flagyl-emätinpuikot), mutta kun olet raskaana, suosittelen kyllä lääkäriin hankkiutumista, en tiedä saako noita maitohappobakuvalmisteita (emättimeen laitettavia) laittaa raskaana. Tämän jälkeen olen saanut torpattua saman kutinan alkuunsa noilla maitohappobakteerisupoilla tai kapseleilla. On vaan emättimen bakteeritasapaino mennyt poskelleen, isoin kutina minulla ei kyllä ollut "sisällä" vaan nimenomaan häpyhuulissa ja virtsaputken suun alueella.

Vierailija
26/28 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ehdottomasti päivystyksen akuutti potilas.

Kai sen nyt jokainen tajuaa, ettei tuollaista päivätolkulla kestä, varsinkaan kun ei tiedä loppuuko vaiva itsestään vai ei ja kuinka kauan paranemiseen menee aikaa.

Siis heti lekurille, sanot vaan ettet kertakaikkiaan kestä jatkuvaa kutinaa.

Se voi olla ihan helvetillistä. Mars mars.

Vierailija
27/28 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaapa olla streptokokkibakteeri.Vaarallinen vauvalle synnytyksen yhteydessä...Oireet samat kun hiivassa. Lääkäri kielsi käyttämästä pikkuhousunsuojia.Puuvillaisia alkkareita käyttöön ja tiuhaan vaihdettava pöksyjä.

Vierailija
28/28 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksessä antavat suonensisäisesti lääkettä joten ei vaara lapselle.