Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain aikaiseksi vihdoin varattua kirppis pöydän

Vierailija
02.08.2011 |

siivottua lasten kaapit, lajiteltua kamat, putsattua ne, osan jopa silitin (en koskaan silitä omia vaatteita), kaikki on hinnoiteltu ja pakattu.Eikun huomenna kirpparille viemään.

Jännää nähdä viikon päästä mikä on tuotto. Tää on mun ekä kerta, en tiedä jääkö vikaksi. Aiemmin olen vienyt kamat uffille tai pelastusarmeijaan, mutta nyt ollaan rahapulassa, joten päätin kokeilla kirppistä. Mut aikamoinen homma tässä on. No nyt palkitsen itseni kylmällä olusella.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääset kamoista eroon ja ansaitsetkin vaivanpalkkaa!

Vierailija
2/8 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hinnat on kohdallaan ja vaatteet siistejä, saat varmasti hyvän tuoton. Kun vaan itsekin saisi tehtyä saman...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tajsuin että meillä on hirveä määrä lasten vaatteita joista kaikki on kasvaneet yli.

varasin pöydän (maksoi 28e + 2e tarrat) ja tienasin reilu 130e. Tuli hyvä mieli, mutta myös haikea. Mä takerrun hirveästi muistoihin lasten käyttämien vaatteiden kautta ja oli tosi vaikeaa hinnoitella kun kaikella oli mukamas tunnearvoa niin paljon. Laitoin monesti jonkun takaisin laatikkoon ja sitten taas mietin että eikun kyllä tää nyt myydään. Lopulta laitoin varmaan aika halvat hinnat kuitenkin koska hyvin meni kaupaksi.

iso homma se on kyllä jos kerkiää kerääntyä paljon, niin kuin meilläkin kolmelta vuodelta!

Vierailija
4/8 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myynnissä yhdet äitiyshousut, joista tuli niin ihania muistoja mieleen :D Toivoin melkein, ettei ne menisi kaupaksi, kun kumminkin toivoin, että joskus vielä saisin niitä käyttää (mitä ei valitettavasti tapahdu), eikä ne menneetkään. Kaikkeen tavaraan sitä voikin kiintyä :)

Vierailija
5/8 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvioida, kun en ole ennen tehnyt. Esim. laitoin reimatec välikausipuvun 120cm, hyväkuntoinen, houst ja takki yht. 20€. Mitäs sanotte? ap

Vierailija
6/8 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennusmyynnit yhä menossa, joten uuttakin vaatetta saa edullisesti... itse olin viime vuonna myymässä kesän kynnyksellä; myynti oli hyvää tasan niin kauan kun ale-myynnit kesäkuussa alkoivat.

Vierailija
7/8 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole enää ihan tätä päivää. Kirppiksillä hurjasti väkeä tänäänkin etsimässä koulurompetta.

Vierailija
8/8 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heri aamusta kirppis kuhisi jengiä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän