Käytkö syömässä WT-ravintoloissa?
Käytkö / käyttekö perheen kanssa syömässä WT-ravintoloissa eli Rossossa, Amarillossa, Chicosissa jne?
Kommentit (19)
mäkissä kyllä :) eli ollaanko roskaväen alapuolella??? :DDD
tai ei kerkiä etsimään kun on muutakin työtä. Oon syönyt myös abc:llä ja shellillä ja rautatieasemien kuppiloissa ja miljoonissa kebap-pitserioissa.
kanssa käytyä.
Ls-ilmon paikka?
t.3
on olemassa wt-ruokapaikkojakin! :D
kaikkea sitä kuuleekin!
Minulle neovat jo ihan kunnon ravintoloita. Meidän 6 henkisellä perheellä ei ole vara mennä syömään esim. Amarilloon.
Me käymme Mäkkärillä ja esim. PizzaRaxissa, joita ajattelin ap:n otsikollaan tarkoittavan.
Mihin unohdit listasta Golden raxin? Sen juntimpaa paikkaa ei kyllä olekaan.
Eli tunnustan käyneeni, en kuitenkaan mielelläni mene uudestaan.
Koska niissä on edes jotenkin järkevät hinnat. En kyllä tajua, millä perusteella mainitut ovat WT-ravintoloita?
tietenkin kaikki, joille joku keksii antaa wt-leiman on sitä.. olipa sitten oikeasti aihetta tai ei
jotka käy s-orjaketjun mestoissa on sit vissiin wt-sakkia?
ja Mäkissä myös. Tähän on syykin (ei sillä,saatan olla silti myös WT jollain mittarilla): meidän kotiruoka on niin korkeatasoista ja hyvistä raaka-aineista, että kun menee ulos syömään niin ei paljon kiinnosta mitkään sorsanrinnat portviinikastikkeessa ja peuran ulkofileet perunapyreen kera, kun se on kotona täysin perussettiä. Sen sijaan meillä ei ole esim. rasvakeitintä eli ranskikset ja sen sellaiset on syötävä muualla. Ajoittain olen helvetillisen kyllästynyt hyvään kotiruokaan ja jopa Saarioisen roiskeläppä on silloin ihan pala taivasta.
Ei sillä, voi noista mainitsemistasi ravintoloista saada silti pettymyksiäkin :( Se vasta harmittaa, kun maksaa parikymppiä jostain sellaisesta ja sitten ei vastaa odotuksia.
Ravintolasta useimmat hakee vaihtelua arkeen, right?
tietenkin kaikki, joille joku keksii antaa wt-leiman on sitä.. olipa sitten oikeasti aihetta tai ei
Juu me käydään. Ja arvaa mitä? Mä tykkään chicoksen hampurilaisista! Olen siis totaali wt! Ja vielä Kauniaisista. Anteeksi "paikkakuntanaapurit", onko Kauniainen nyt tahrattu?
Juu me käydään. Ja arvaa mitä? Mä tykkään chicoksen hampurilaisista! Olen siis totaali wt! Ja vielä Kauniaisista. Anteeksi "paikkakuntanaapurit", onko Kauniainen nyt tahrattu?
Jos joskus harvoin käymme ulkona syömässä, se on kyllä vain Hese tai ABC! t. akateeminen kansalainen
Me käydään kaikenlaisissa ruokapaikoissa, jopa Hesessä joskus.
Käyn kaikenlaisissa paikoissa, ulkona tulee syötyä melkein kaikki ateriat, joten välillä chichos on oikein oivaa vaihtelua.
Rossossa en käy, koska ruoka (paitsi pitsat) ovat mauttomia hintaansa nähden. Miksi ajattelet, että on wt-ravintola? Tuntuu vähän, että sulle ravintolassa käyminen on vuoden kohokohta ja otat ravintoloiden maineen vähän turhan vakavasti. :)
kanssa käytyä.