Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kuparikierukasta kaivataan!!

Vierailija
02.08.2011 |

Onko sopinut ja jos ei, niin mikä mättää?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ei hormonaalisia vaikutuksia = PSM:t tulee ja menee.

-Kuukautisten pari ekaa päivää todella reipasta vuotelua.

-Tehokas on. ei raskautta 8:saan vuoteen, kun kierukka paikoillaan on ollut.

-Huoleton

Vierailija
2/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini luotti siihen ja minulla on ihana pikkuveli...

Kiitos ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 10 vuotta. Samat kokemukset kuin kakkosella. On kuin ei ehkäisyä olisikaan. Runsaat pari ekaa päivää eivät haittaa, onneksi on kuppi. En ottais hormonaalista ehkäisyä, joskus kokeilin ja ahdistuin niin, etten voinut mennä töihin.

Vierailija
4/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyrkytti ja tyrkytti sitä kierukkaa kunnes oikeasti jouduin miltei huutamaan että mulla on runsaat ja kivuliaat kuukautiset niin se ei käy mulle.

No siis mulle ei käy muu ehkäisy kuin kondomi.. Sterilisaatiota en saa kun ei ikä vielä riitä..

Mutta siis piti kysyä että onko kenellekään laitettu tuota kuparikierukkaa vaikka olisikin runsaat ja kivuliaat kuukautiset? Ja jos on niin miten on vaikuttanut?

Mua vähän ärsyttää noiden kondomien kanssa pelaaminen..

Vierailija
5/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun vuoden pidin esikoisen ja kakkosen välissä - ja kärsin! runsaat ja Vuodot oli järkyttävän runsaat ja olin myös todella kipeä niiden aikana.

Nyt minulla on toinen hormonikierukka ja nautin olostani. Ei vuotoja ei kipuja - ihanaa!

Vierailija
6/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa tuli "sisuskalut repien" itsestään ulos, sen jälkeen en enää halunnut kokeilla! Ekalla kerralla pysyi sisällä pari viikkoa, toisella kertaa viikon. Jatkuvasti huono olo ja veristä tiputtelua.

Vierailija
7/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne se, että pillerit lopetin psyykkisten vaikutusten vuoksi ja hormonikierukka ei käy, laastarin ja kuparikierukan välillä pohdin.

t.ap

Vierailija
8/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulen helposti raskaaksi, halusin tai en... siispä ei ollut muita vaihtoehtoja.

Pelkäsin aluksi, kun menkat on todella runsaat. Ekat kolme neljä kiertoa oli kamalia, kierukka sattui ja joskus vihloi (yritti kai ulos), kuukautiskivut olivat kovat ja vuoto ihan kamalaa ja kesti yli viikon. Jos tilanne ei olisi korjaantunut, olisi pitänyt varmaan turvautua sterilisatioon. Nyt on helpottanut ja menkat ovat rauhoittuneet entisenlaisiksi, kipujakaan ei ole. Nautin siitä, että omat hormonit saavat tehdä työtään eikä ehkäisystä tarvitse huolehtia ja stressata.

Vierailija
9/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheutti voimakkaat vuodot ja jatkuvat hiivatulehdukset.

Vierailija
10/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodon määrä ja pituus on vähintäänkin tuplaantunut ntiseen verrattuna. Ensin pari päivää ruskeaa aloitteluvuotoa, sitten muutaman päivä kunnon runsasta vuotoa, sitten muutama päivä ruskeaa lopetteluvuotoa.

En tiedä kauanko jaksan tällaista. Ikää on 32v. ja lapsia kaksi. En siltikään sterilisaatiota huolisi vielä tässä vaiheessa elämätä...

Vierailija
11/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten aiemmillakin, pari päivää runsaat että pitää kuppia tyhjentää päivälläkin. Kipuja oli pari ekaa kuukausikiertoa, mutta ei sen jälkeen. Mutta ihanaa se että ei ole hormonien vaikutuksen alainen. Eniten hormonit vaikuttavat kuivuttavasti ja eikä "aviollisia" haluja ollut. Nyt on kuin 2-kymppisenä:)

Vierailija
12/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan vuoden vuoto oli runsasta, sitten niukkeni ja nyt ei ole ongelmia ollenkaan. Halpa, hormoniton ja huomaamaton. Ei migreeniä, ei aknea :)

Vierailija
13/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulle kävisi laastari tai kuparikierukka, mutta ei hormonikierukka?!

Vierailija
14/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulle kävisi laastari tai kuparikierukka, mutta ei hormonikierukka?!

leviävät kroppaan tasaisemmin kuin pillereistä. Hormonikierukasta iski kauhea akne. Kuparikierukassa ei ole hormoneja, vaikuttaa eri tavalla.

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi