Minipoppoo-kirppari Helsingissä - kokemuksia?
Onko joku käynyt Minipoppoo-lastenvaatekirpparilla Konalassa? Onko asiakkaita, kannattaako viedä vaatteita myyntiin? On ollut auki vasta muutaman kuukauden.
Kommentit (6)
Oon käyny kaksi kertaa viime viikolla ja ollut ainakin paljon asiakkaita. Kesäkuussa oli ihan hiljaista ainakin päivisin, kun yleensä käyn. Pojille on vähän tarjolla, mmutta tytölle löysin paljon vaatetta. Lisäksi ostin itselleni vaatteita, joihin oon ollu tyytyväinen. Jos sulla on poikien vaatteita niin kannattaa mennä myymään! Muutenkin on siisti paikka. Ei tunkkainen ja nuhruinen!
Ja mistäköhän ne sun numeron tiesi?
Ja olin siis nyt hakemassa sitä.
Jep, aina kannattaa ekana epäillä toisten rehellisyyttä...
t. 2
Mikäs noissa äitien vaatteissa mahtaa olla systeemi, saako niitäkin viedä myyntiin? Kuvien perusteella näytti tosiaan siistiltä paikalta.
mielestäni siistimpi ja raikkaampi kuin useimmat. EI ole sellainen tunkkainen kirppiksen haju. Pienille tytöille on paljon vaatetta (-86m), isommille ja erityisesti pojille vähemmän. Jotain sieltä aina kuitenkin löydän. Plussaa ruokakaupan yhteydessä olo, ilman sitä en kyllä kävisi mutta kauppareissun yhteydessä on kätevä poiketa pikaisesti. Myyjät ihan ok, asiallisia ja ystävällisiä.
www.minipoppoo.fi
Pitää siis vuokrata joko lastenpaikka tai naistenpaikka ja 5 euroa on päivähinta.
Siellä on sama ongelma kuin muillakin kirppareilla: pojille on tosi vähän tarjolla, ja tytöille tsiljoona vaatetta. Aika pieni kirppis, mutta mielestäni ok, ja siisti. Ja myyjät tosi ystävällisiä; soittivat vielä perään, kun olin pudottanut yhden ostamani tavaran kaupan eteen!
Asiakkaita oli tuolloin aika vähän, mutta ei ehkä ihan parasta sesonkia tainnut olla. Muutama minun lisäkseni.
Olin yllättynyt myös siitä, että siellä oli pieni, mutta laadukas valikoima vaatteita äideille. Mulle lähti mukaan iso kasa.