Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtuma, minkä takia itkit eniten, mitä koskaan?

Vierailija
02.11.2005 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tapahtuu ikäviä asioita, lähes 30-vuotiaana, vuotavat kyyneleet sisäänpäin.

Vierailija
2/26 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntui ihan kamalalta ja taisin laittaa aika kitkerää palautetta sairaalaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Elämäni rakkaus" otti ja jätti ja nappasi jo ennen jättämistä uudeksi tyttökaverikseen entisen kaverini. Paruin sitä ihan hulluna, enemmän ja pidempään kuin esim. ystäväni kuolemaa... :-o

Vierailija
4/26 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin en vielä tiennyt, että elämä oikeasti jatkuu ja jopa muuttuu hyväksi pahojen päivien jälkeenkin.

Minulla on sen jälkeen kuollut läheisiä, lapseni on vammautunut ja erojakin on ollut monia, enkä ole niin lohduttomasti itkenyt, kuin tuolloin 18 vuotiaana.

Vierailija
5/26 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinaa kesti kuukausitolkulla. Samaan aikaan jouduin työttömäksi, olin taloudellisesti heikoilla ja lemmikkini kuoli. Enpä mielelläni muistele niitä aikoja.

Vierailija
6/26 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun isäni parin kk juoppoputken päätteksi sytytti olohuoneen lattialle nuotion. kuvitteli olevansa järvellä veljeni kanssa. tuli poliisit ja vei sen pois. katkolle. olin niin surullinen... :( kaikkea muutakin on tapahtunut ja itkenyt olen tooooooosi paljon elämäni aikana.

Vierailija
7/26 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin 18-vuotias. Itkin koko lentomatkan Jenkeistä Suomeen, tai ainakin melkein. Sen jälkeen on tapahtunut oikeasti paljon kamalampia asioita, joita olen toki itkenyt, mutta kai sitä silloin nuorena oli vaan teatraalisempi... ;).

Vierailija
8/26 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni vakavan sairauden takia. Olin itsekin samaan aikaan raskaana ja tuo tapahtuma tuntui TODELLA pahalta.

Vierailija
9/26 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaukseen ja sairaalaolon aikana löytyi muita vammoja. Myös miehen kanssa kauhe riita ja eropuheet sai minut hysteerisesti itkemään tuntikausia.

Vierailija
10/26 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvallani oli rs-virus. hyvin yleinenhän se on. mutta itsellä oli kanssa flunssa enkä saanut olla lapseni kanssa. yli viikon oli sairaalassa, happisaturaatio kävi välillä alle 80. nenämahaletkulla ruoka. istuin sairaalan aulassa ja ulvoin tuntikaupalla. samalla täyttelin palautelappusta, jossa todellakin vuodatettiin syviä tunteita.

mikähän mun numero lienikään....

Vierailija
11/26 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen päättyminen oli toinen merkittävä

Vierailija
12/26 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös joskus nuorena kun ystäväni kertoi itsemurha-ajatuksistaan, itkin monta päivää, koska en tiennyt miten auttaa... onneksi pelkkä kuunteleminen riitti:)

Vierailija
13/26 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouduin aborttiin viikolla 17.

Vierailija
14/26 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen varmaankin lapsen syntymän jälkeen, ilosta ja hormonimylläkästä johtuen monta päivää. :) En ole hirveästi itkeskellyt miesten perään, vaikka ovatkin minua satuttaneet, ja muuten olen elänyt aika tapahtumaköyhän elämän, onneksi. Mutta eipä suurelta surulta taida välttyä meistä kukaan, ellei käy niin onnettomasti, että kuolee itse ennen läheisiään... :/

Vierailija
15/26 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkin ja huusin viikon verran melkein kokoajan, tosin jouduin silloin hesperiaan...

myöhemmin kyyneleet olleet enemmänkin sisälläpäin, ja tuska ei vieläkään tapahtuneesta ole mennyt ohi, jo pelkkä ajattelu tekee tosi pahaa...

Vierailija
16/26 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se eristäminen siis tietoisesti turhaan tehty?

Jos ei, niin kaipa se oli vauvasi parhaaksi tarkoitettu toimenpide eikä mitään kiusaamista...

Ihmetyttää vaan, että jotkut antavat kitkerää palautetta sen vuoksi, että toiset tekevät työnsä ja vieläpä yrittävät auttaa.

Vierailija
17/26 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani onkin terve ja hyvin kehittynyt, mutta tutkimusten odottelu oli kamalaa.

Vierailija
18/26 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi antaa vauvan eristämisen takia kitkerää palautetta sairaalaan??

Vierailija
19/26 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin, että multa pimitetään tietoa jne.

Siinä on hormonit ja väsymys mukana ja hirveä huoli.

Palautetta varmaan luetaan ymmärryksellä.

Vierailija
20/26 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

luotan häneen nyt, mutta en koskaan enää 100% sitä tajuaa että rakkaimpaan ihmiseenkään ei voi sinisilmäisesti luottaa. ihminen se on mieskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän