Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi, oi miksi se hemmetin koira pn raahattava

Vierailija
01.08.2011 |

mukaan Joka Tapahtumaan?? torille , terassille, kesäteatteriin, kylään??? ym Yök!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta otan sen sellaiseen paikkaan mukaan, jonne saa ottaa, enkä halua tai voi jättää yksin kotiin.

Eikä mua hetkauta edes, että sulle ap se on YÖK! Ethän sä edes joudu mun koiran kanssa tekemisiin mitenkään.

Vierailija
42/45 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se turre kuinka olisi perheenjäsen, toisten silmissä se on vain koira, jolla ei ole asiaa tiettyihin paikkoihin. Vaikka siellä olisikin kiljuvia lapsia tai kännissä örveltäjiä, jotka ärsyttää koiraihimistä. Koira on koira, se ei siitä miksikään muutu, ei vaikka se teidän perheenjäsen onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän täyttää sen muiden kirjoittelulla??

Missä välissä hän edes hoitaa lapsensa, kun kaikki aika menee muiden kyttäämiseen?

ymmärräthän; muita ei tarvitse kytätä, ihan samalla tavalla näen muidenkin kun näiden koirajankkaajien päivitykset kun muidenkin.

Täällähän sitä saa avautua aiheesta kun aiheesta; kyllä tosiaankin sivullisesta tuntuu oudolta kun jossain perheessä ei tunnuta muuta tekevän kun hyysätään koiria. Ai niin, yksi näistä facettajista kyllä laittoi lapsistaankin kuvia, jopa kuvan jossa koiranpennut oli sijoitettu vanhempien sänkyyn jossa nämä saavat nukkua, mutta perheen alle 1-vuotias lapsi ei saa tulla kun häiritsee ja saattaa pukata "koiravauvoja" lattialle. Tokikaan en soisikaan lapsen nukkuvan pentujen kanssa jotka eivät vielä ole oppineet "pidätyskykyäkään".

Varmasti itsellänikin on jotain moitittavia tapoja, kerroinpa tässä vaan asian minkä itse olen huomaannut. Taisi osua useampaankin lukijaan, toivottavasti joku ottaa onkeensa.

Vierailija
44/45 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tässä kysyttiin miksi koira otetaan mukaan.

Minä en seuraa ja vaani ja kyttää ja analysoi joka kirjoitusta...

Niillä Facebookin koiraihmisillä taitaa olla jotain, mitä kadehdit: OMA ELÄMÄ!

Vierailija
45/45 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehehhe !! Ette usko kuinka suuresti moni lapseton ihmettelee, miksi ne lapset täytyy raahata jokapaikkaan? On ihan järkyttävää kuunnella sitä rääkymistä ja kiljumista, katsoa hyppimistä ja pomppimista. Kamalan näköistä kun sen naperon ympärillä hääritään kokoaika ja pidetään ikäänkuin jotain showta ympärillä oleville ihmisille, että katsokaa kuinka meidän lapsukainen tässä kiekuu. Ihan sama mihin menee, niin aina on tällaista apinatouhua. Ei ennenvanhaa lapset pitäneet tällaista älämölöä vaan osasivat käyttäytyä. Me emme enää edes mene lomalle sellaisiin paikkoihin, joihin saa tulla lasten kanssa kun ei vaan voi ymmärtää sitä hommailua.

Samahan se on tietenkin elukoitten kanssa. Meillä kolme sakemannia jotka reissaavat meidän matkassa ja me aikuisina ihmisinä pidämme huolen siitä, että ne eivät HÄIRIKÖI ketään. Eivät räkytä, eivät pasko eivätkä kulje eestaas. Samaa ei todellakaan voi sanoa monista vanhemmista, jotka ovat täysin kadottaneet kykynsä olla VASTUULLINEN vanhempi. Ehkä nykypäivänä on niin paljon stressiä, ettei sitten enää jakseta panostaa lasten kasvattamiseen, on helpompi vain sulkea silmänsä kun pitää jöötä ihmistenilmoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä