Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rannalla nähtyä

Vierailija
01.08.2011 |

Uimataidoton lapsi, joka käytti kellukkeita hyppi laiturin päästä veteen.

Missä vaiheessa kallukkeita on alettu käyttämään vedessä noin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se ei fiksua olekaan..

Vierailija
2/9 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa kellukkeisiin ja uimarenkaisiin. Tänäkin kesänä olen joka kerta uimarannalla törmännyt siihen, että parivuotiaat lapsetkin on syvällä pelkkien kellukkeiden / uimarenkaan turvin ja vanhemmat on rannalla ottamassa aurinkoa. Vaikka omilla lapsillanikin nuo on niin vahtaan silti tarkkaan vieressä ja pari kertaa onkin 2 v. vesipeto mennyt pinnan alle kun on sopivasti muksahdellut ja luottanut uimarenkaaseen kelluessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiturin päässä oli 2 metriä vettä ja mutapohja, mutta laitettiin molemmille pelastusliivit, joilla opettelivat noin 5-vuotiaina. Helposti kävi. Toki vahdittiin vieressä koko ajan.

Vierailija
4/9 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiturin päässä oli 2 metriä vettä ja mutapohja, mutta laitettiin molemmille pelastusliivit, joilla opettelivat noin 5-vuotiaina. Helposti kävi. Toki vahdittiin vieressä koko ajan.

puhallettavat kellukkeet. Ja vahditte vieressä toisin kuin näiden kellukeuimarien vanhemmat. Tosin enpä ymmärrä siltikään tuota teidän tapaanne.

Vierailija
5/9 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuta emme voi.

Vierailija
6/9 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kestää ja lapsi oppii hyppimään ja olemaan pelkäämättä vettä. Syksyllä uimakouluun.

Tottakai lasta pitää olla vahtimassa ihan vieressä jos sattuu hörppää vettä tms.

En näe tuossa kyllä itse mitään hurjaa tai ihmeellistä. Samoin olen nähnyt monien muidenkin lasten hyppivän laiturilta kellukkeiden kanssa.

Vierailija
7/9 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 isointa oppivat uimaan 3-4 v ja pienin ui tosi ketterästi kellukkeillaan ja rakastaa hyppimistä, pienin on 2 v 4 kk.

Toiset opettaa lapsen pelkäämään vettä, toiset antaa lapsen nauttia vedestä ja tottua siihen. Totta kai vahditaan lapsiamme aina.

Vierailija
8/9 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan itseeni, en johonkin kellukkeisiin, jotka estävät uimataidon kehittymistä ja sukeltaa ei voi.

Vierailija
9/9 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän uimataidoton ilman voisi hyppiä!

Tuossa lapsi tosiaan oppi rakastamaan vettä ja leikin riemussa myös uimataito karttuu.

Meilläkin lapsi osasi uida heti 10 m kun ekan kerran satuttiin kokeilemaan 4,5-vuotiaana ilman kellukkeita. Itsekin olen aikanaan oppinut kellukkeiden avulla uimaan.