Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tänään Hyvinkään Teboililla-- törkeetä!!! ov

Vierailija
01.08.2011 |

lähdin viemään 2,5-vuotista poikaani vessaan ja palatessamme pöytäämme oli poikasen tummansininen NY lippis pöllitty!!!!!!!!!!!

Siis oikeesti ihmiset, eikö lapsen lippis siinä penkillä, juomattoman maitolasin ääressä voisi olla rauhassa??? Kyllä minua nyt äitinä harmittaa oma tyhmyyteni, kun lapselta lippiksen ruokailun ajaksi pois otin, ENÄÄ EI OTETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kiitos kuuluu tod.näk. sille isälle, joka meidän paikalle tullessa kuului omalle n. 4-vuotiaalleen sanovan:"lähdetään äkkiä pois, kun et kerran mitään syökään". JOTTA TERKKUJA VAAN SINNE!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle "NY lippis" ei kerro mitään. Yleensä kai parivuotiaiden lippikset on muutaman euron arvoisia, nehän on joka tapuksessa pikkupojilla "katoavaa luonnonvaraa".

Vierailija
2/37 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle "NY lippis" ei kerro mitään. Yleensä kai parivuotiaiden lippikset on muutaman euron arvoisia, nehän on joka tapuksessa pikkupojilla "katoavaa luonnonvaraa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kukaan ollut vienyt sitä sinne luullen sen unohtuneen matkasta?

Tai ettei henkilökunta ollut ottanut sitä talteen samasta syystä?

Vierailija
4/37 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon vaikka 10sentin lippis, mutta se varastettiin! Oma vajaa 3-vuotias on hyvin tarkka tavaroistaan ja tuollaisesta saa pahan mielen pitkäksi aikaa.

Vierailija
5/37 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä tavaroita nyt vaan hukkuu...

Vierailija
6/37 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin euron lippistä ei kai kukaan viitsisi varastaa?

Oliko tuo siis jotenkin "varastamisn arvoinen"?

Vierailija
7/37 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla Paavolasta kun muutaman euron arvoinen lippahattu saa sinut suistumaan raiteiltasi?

Vierailija
8/37 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ihmettele tätä epärehellisyyttä. Jos kerran näinkin moni pienessä ajassa ilmoittaa, että on ok pölliä kamaa, kun se ei kerran ole arvokasta. Varkaus on varkaus.

Vierailija
9/37 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mukava nähdä millaista väkeä täällä pyörii palstalla; tosi rehellisiä ja kivoja ihmisiä, jotka hyväksyy varastamisen vaikka kaksivuotiaalta :D

*FYI = for your information

Vierailija
10/37 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdin viemään 2,5-vuotista poikaani vessaan ja palatessamme pöytäämme oli poikasen tummansininen NY lippis pöllitty!!!!!!!!!!!

Siis oikeesti ihmiset, eikö lapsen lippis siinä penkillä, juomattoman maitolasin ääressä voisi olla rauhassa??? Kyllä minua nyt äitinä harmittaa oma tyhmyyteni, kun lapselta lippiksen ruokailun ajaksi pois otin, ENÄÄ EI OTETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kiitos kuuluu tod.näk. sille isälle, joka meidän paikalle tullessa kuului omalle n. 4-vuotiaalleen sanovan:"lähdetään äkkiä pois, kun et kerran mitään syökään". JOTTA TERKKUJA VAAN SINNE!

Oon Hyvinkäällä töissä paikassa, jossa varmaan lähes jokainen hyvinkääläinen käy. Täytyypä pitää silmällä jos ko lippistä näkyy. Kerron sit täällä minkänäköisellä tyypillä sen bongasin ;D

Vierailija
11/37 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän että on ikävää, mutta en nyt sanois kyllä että kukaan lippisvaras sitä on vienyt..

Varmaan vaan joku luullut että se on joltain siihen unohtunut ja napannut sen siinä uskossa itselleen..

Kyllähän näitä käy.

Mutta en sanoisi sitä pöllimiseksi.

En usko että edes Hyvinkäällä on vielä mitään lippisvarasliigaa joka vaanii huoltsikoilla lasten lippiksiä.

Vierailija
12/37 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lippistä enemmän kuin te. Teitte jonkun perheen onnelliseksi - olkaa tekin onnellisia!

Vierailija
13/37 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän että on ikävää, mutta en nyt sanois kyllä että kukaan lippisvaras sitä on vienyt..

Varmaan vaan joku luullut että se on joltain siihen unohtunut ja napannut sen siinä uskossa itselleen..

Kyllähän näitä käy.

Mutta en sanoisi sitä pöllimiseksi.

En usko että edes Hyvinkäällä on vielä mitään lippisvarasliigaa joka vaanii huoltsikoilla lasten lippiksiä.

jos jossain on lippisliiga, niin Hyvinkäällä tietysti! T: hyvinkääläinen

Vierailija
14/37 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hyväksy, mutta ihmettelenpä tässä vaan, miksi ihmeessä parivuotiaalla on kallis lippis!

Vierailija
15/37 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ihmettele tätä epärehellisyyttä. Jos kerran näinkin moni pienessä ajassa ilmoittaa, että on ok pölliä kamaa, kun se ei kerran ole arvokasta. Varkaus on varkaus.

Vierailija
16/37 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon Hyvinkäällä töissä paikassa, jossa varmaan lähes jokainen hyvinkääläinen käy. Täytyypä pitää silmällä jos ko lippistä näkyy. Kerron sit täällä minkänäköisellä tyypillä sen bongasin ;D

Eli otetaanko nyt sitten kuitti mukaan aina kun meidän 1,5vuotiaalla pojalla on kyseinen lippis päässä..?? Ettei sit tarvii kenenkään olettaa et ollaan se pöllitty..

P.S Itse en kyllä todellakaan jättäis yhtään mitään kamppeita hetkeksikään vahtimatta..

Vierailija
17/37 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata niitä kalliita lippiksiä laittaa lapselle kun menee Hyvinkääläiselle huoltsikalle.

Muutenkin kannattaa vaan laittaa huonommat vaatteet, mennä sillä huonommalla autolla sinne ja ostaa ihan vaan lasi maitoa.

Vierailija
18/37 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli otetaanko nyt sitten kuitti mukaan aina kun meidän 1,5vuotiaalla pojalla on kyseinen lippis päässä..?? Ettei sit tarvii kenenkään olettaa et ollaan se pöllitty..

P.S Itse en kyllä todellakaan jättäis yhtään mitään kamppeita hetkeksikään vahtimatta..

huvitti tuo,etteikö muilla voisi olla samanlaista lippistä,en vaan jaksanut kirjoittaa.. :D

Vierailija
19/37 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit unohtaa käyttää muutaman !! -merkin ja myös ?? -merkin. Korjaa asia soluttamalla niitä seuraavaan viestiin lisää :D

Ja muuten, se on ihan asiallista ottaa se lippis pois päästä kun syödään, mutta ei niin törppö tarvii olla että jättää tavarat yksinään pöytään.

Vierailija
20/37 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lippistä enemmän kuin te. Teitte jonkun perheen onnelliseksi - olkaa tekin onnellisia!

ei mua enää haittaa, onneksi en jättänyt poikaa siihe pöytään yksin; olis ne vieny senkin... ainakin sielläpäin mistä se lippis ostettiin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi