Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillain ihmisillä on niin iloiset silmät?

Vierailija
12.09.2011 |

Siis luonnostaan, ja joillain ei. Mulla ei ole, eli musta ei saa iloisia ja säteileviä valokuvia muuta kun jos oon erityisen pirteä ja hyväntuulinen.

Johtuukohan alhaisesta vireystasosta tuo, etten ole iloisen ja pirteän näköinen, vaikka oisinkin iloinen.

Tää on aika turha asia maailmankaikkeudessa, mut tulipahan vaan mieleen, et ihailen niitä luonnostaan aurinkoisenoloisia ihmisiä..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmät on sellaiset kyynelen malliset ja poskessakin on hymykuoppa.

On oikeasti sunnuntailapsi, josta kaikki pitävät. Ei kiukuttele, eikä kränää ikinä!

Vierailija
2/3 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha sanonta että silmät on sielun peili...? Mä uskon siihen- että silmistä todellakin näkee mitä ihmisellä on sisimmässään. Jos on alhainen energiataso, ei tietenkään "säteile". Ja vaikka olis korkea energiataso niin se energia voi olla negatiivista eikä silloinkaan silmät ilosta säteile. Mun kokemuksen mukaan ihmiset, jotka ovat sinut itsensä kanssa, voivat hyvin ja ennen kaikkea ovat ajatelleet muutakin kuin vaatekaappinsa sisältöä- osaavat olla kiitollisia jne- säteilevät ja näyttävät iloisilta- ja rakastuneet myös. Noin pääpiirteissään. kai ihmisillä on tässä säteilyssäkin suuria eroja. Eikä kukaan yksin säteile, kyse on siitä kuinka kohtaa tisen ihmisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä kai se koko juttu onkin. Mä en oo sellainen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi