Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaaja opettajana?

Vierailija
01.08.2011 |

Minulla on kerääntynyt ylipainoa rutkasti ja olen koettanut jos jonkinlaista keinoa kilojeni karistamiseen. Kaverini ehdottu karppaamista ja se vaikuttaakin kiinnostavalta. En vaan keksi, kuinka toteutan sitä töissä. Olen opettaja ja joudun virassani olemaan alakouluikäisille esimerkkiruokailija ruokalassa. Millä tavoin voisin syödä ihan tavallista kouluruokaa niin, että voisin samalla noudattaa vähähiilihydraattista ruokavaliota? Leivät pois? Kuinka kastikeruokapäivät sitten ( tyyliin makkarakastike ja perunat )?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautaselle yli puolet salaattia, kastikkeesta ongin vain lihat lautaselle, riisiä laitan rkl verran, perunaa en ota enkä näkkäriä. Jos on keittoa, niin otan vaan tai sitten valikoidusti, kanakeitosta ongin vaan kananpalaset, jätän perunat pois.

Syön opettajanhuoneessa sitten protskua.

Vierailija
22/22 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me, joille karppiruoka ei ns sovi, tarvitsemme ainakin täysjyväviljoja ruokavalioomme, ja kohtuutta rasvan määrään.

Uskallanpa väittää että hyväkarppaus sopii kaikille (poislukien muutamaa sairautta sairastavat) ja olisi jopa suositeltavaa.

Kouluruoka tosin on kaukana hyväkarppauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan