Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**KESKENMENON JÄLKEEN-ELOKUU**

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin lataamaan itseeni vähän toivoa ja lukemaan teidän juttujanne, ja on tietyllä tapaa hyvin lohdullista lukea, kuinka epävarmoja onnestaan kaikki ovat.

Ne, jotka eivät ole kokeneet keskenmenoa, saattavat ensimmäisestä plussasta sännätä ilmoittamaan koko maailmalle, että meille tulee vauva. Minulla takana vain yksi km, ja sekin todella varhainen, mutta nyt uudella kierroksella en edes tiedä, uskallanko tehdä testiä, ettei ehtisi iloita edes pientä hetkeä. (Minulle siis tehty juuri alkionsiirto, eli olen periaatteessa ainakin vähän raskaana...)

Joka tapauksessa lämpimät onnittelut teille. Toivon kovasti pääseväni mukaan :-)

Vierailija
22/26 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

19.2 LA ja ikä on 20, ootteko muut ostaneet doppleria? Pakko mainostaa että ehkä maailman ihanin keksintö vauvan tarkistamiseen ennen kun potkut tuntuvat! Itsellä käytössä joka ilta ja välillä myös aamulla.!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

dopleri asiaa. mulla on kanssa dopleri(eikä ihan halvimmasta päästä ovh.vähän yli satasen) ja sydänäänet sillä kuului ekan kerran vasta rv 16.pikkasen meinas hikipantaa pyyhityttää kun mietti onko toukalla kaikki kunnossa. rv 16 kyllä jo meillä mies tunsi liikkeet mahanpäältä että sikäli sitten jo vähän liian myöhään alkoi tuo teho tulla. Meillä siis neuvolassa jo 9+3 viikoilla saatiin kuitenkin äänet kuuluviin. en suosittele kyllä keskenmenon kokeneille. Miulle siitä oli aikaajoin enemmän haittaa kuin hyötyä. Toki monet myös puoltavat tätä ostosta.

Käytiin tissatian taas ultrassa ja neiti kasvaa oikein loistavasti. viistotarjonnalla oli ja koon mittaaminen oli aika hankalaa, kun ei kunnon läpi mittaa saanut siitä isoimmasta rinnan kohdasta, mutta paino arviota siis jo 760-960g. eli hyvän kokonen missin alku kehkeytymässä. pituutta oli taas jonkun verran yli viikkojen, niinkun koko ajan ollut, mutta ihan normaalia..isänsä geenit siis :D

nyt ruuanlaittoon ja sitten tattimetsille isännän kanssa tienaamaan :D sain luvan liikkua tiistaina ja sen jälkeen on sit liikettä riittänyt. supisteluja ei ole niin minähän liikun :)

-camota & tonttu rv 24+6-

Vierailija
24/26 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tänään neuvolaa terveydenhoitajalleni sähköpostia, että olen taas raskaana. Soittoaika kun on aamulla, joka taas tahtoo sanoa, että pitäisi soittaa töistä. Luulen, että leidit täällä ovat jo tuntosarvet pystyssä olenko raskaana, niin parempi hoidella asia hissun kissun.

Katselin aikaa varhaisraskauden ultraan, mutta ensimmäiset vapaat ajat olivat niin lähellä nt-ultraa, että ajattelin antaa olla.

Elättelen toiveita, että josko ultraisivat neuvolassa, kun alla on keskenmeno eikä tässä välissä ole ollut kuukautisia.

Olo on tukeva. En tahdo mahtua työhousuihini, etenkin ruuan jälkeen vyötärö ahdistaa. Myös kuvotus on enemmän ja vähemmän jatkuvaa. Heti kun viimeisimmästä suupalasta alkaa olla kolmisen tuntia, iskee paha olo. Iltaisin olen sammunut esikoisen kanssa samoihin aikoihin.

Muuten olo on toiveikas. Edellisessä raskaudessa ei ollut käytännössä mitään oireita ja sehän ei hyvin päättynyt.

Katsellaan ja kuulostellaan.

25/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka neuvola käyty ja omatoiminen neuvolatäti oli täytellyt paperit jo valmiiksi, edellisten tietojen mukaan, eihän tuosta edellisen raskauden neuvolasta ole kuin vajaa 5kk aikaa niin ei tarvitse kaikkea käydä erikseen lävitse kuulemma. Ehdotti sydänäänien kuuntelua ja minä kauhuissani suostuin, olin aivan varma ettei mitään kuulu, mutta; JUMP-JUMP-JUMP-JUMP, kyllä vain kuului!!! On siellä jokin elossa!!! Vahvasti 170 oli syke pienellä:) Verenpaine oli aika yläkanttiin yllättävästi, neukkatädin mielestä ei mitenkään yllättävää kun olen peloissani ollut viikkokausia. Nyt sitten varailemaan vihdoin sitä ekaa ultraa, en edelleenkään uskalla luottaa raskauden jatkumiseen, joten ainut minkä voin nyt poissulkea on tuulimuna, jota olen oireettomuuden vuoksi epäillyt itse, mutta tuulimunalla ei ole sykettä:) Olen hiukan poissaolevalla päällä tuon ihanan jumpsutuksen kuultuani, vähän ajatukset pääsivät liitelemään..

Mitäs muille kuuluu? Huomenna aloittakoon uuden kuukauden se joka ensin ehtii, ei minua ainakaan haittaa vaikka sen aloittaisi joku muu kuin minä:)

Helene 10+1/10+4

Vierailija
26/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tänne saakka kuului se julmetty TUMPS,kun iso kivi vierähti niskastasi pois,onnea sykkeen kuulemisesta!!eli ihan kunnon salamatkustaja siellä on,ihanaa!!!

Meikäläisellä tänään 15+0 (15+4 menkoista) ja olis taas kuuntelupäivä-koitan kerta viikkoon pidättäytyy kuuntelemasta sykkeitä,viimeks tosin sunnuntaina ylimääränen kerta ku lapset kysy mikä toi vekotin on ja pitihän se sit demostroida-meikä makaamaan sängylle ja ukkeli etsi sykkeet ja kuuntelutti ihmettelevällä pikku kaartilla :) tulipahan "kerrottuu" kunnolla.Tänään päiväkodissa kysyivät et tuleeko meille vauva,kun neiti oli laulellut.

Muuten ei ihmeempii auringon alla,pahoinvointi alkaa olla historiaa,mies sanoo et maha kasvaa ja muuten kaikki on kuin aina ennen...väsynyt oon kyllä,ei tää arjen alkaminen auttanut siihen yhtään.