Oletteko aavistelleet synnytyksen käynnistymisen jotenkin?
Kommentit (7)
viikot ovat tulleet täyteen. Nytkin kovasti jotain aavistelen, kun viikolla 40 mennään. Sitten kun supistukset alkaa, niin aavistellaan ihan kunnolla.
Aina olen luullut jonkin asian ennustavan synnytyksen käynnistymistä, mutta pieleen on mennyt.
Jälkikäteen ainoa yhteinen nimittäjä on tainnut olla järjetön parin päivän nälkä ja unentarve. Ihan fiksua sinänsä, elimistö on kerännyt voimia koitokseen.
5 lasta
Vedet lurahti sänkyyn illalla just ennen kun olisin saanut unen päästä kiinni. Lakkas muuten väsyttämästä, ihan yhtäkkiä.
Mulla oli sattumalta samana päivänä, kun synnytys käynnistyi, neuvola. Siellä mitattiin että mun verenpaineet oli todella korkeella. Viikot siinä vaiheessa 37+4
Kyllä sitä kovasti aavistelee synnyttävänsä parin viikon sisällä, kun laskettu aika paukkuu...
edellisenä iltana vauva asettui lähtökuoppiin. Ihmettelin vain, että miksi möyrii vieläkin alempana kuin tavallisesti. Muutama päivä ennen synnytystä oli myös järjetön kahvin himo ja muutenkin kaikki epäterveellinen, jota en olisi saanut sokrujen takia syödä, himotti ihan älyttömästi.
Molemmilla kerroilla on yöllä vedet menneet sänkyyn ilman mitään ennakkovaroituksia.