Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas kiva saada puhelin rikkinäisenä huollosta Elisa shopitista

Vierailija
01.08.2011 |

Ihan samassa kunnossa tuli takaisin missä huoltoonkin vein. Liekö edes vaivautuivat katsomaan koko luuria. Olipas tehokkaat 2 viikkoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samassa kunnossa tuli takaisin missä huoltoonkin vein. Liekö edes vaivautuivat katsomaan koko luuria. Olipas tehokkaat 2 viikkoa.

Niinhän ne aina tekee, vikaa ei koskaan "löydy", tehdään vain päivitys. Mulla uusi puhelin ja tekivät noin ja sama vika edelleen.

Vierailija
2/4 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vein ja sanoin mikä oli vikana. Tuli viikon päästä takaisin ja onneksi tajusin kokeilla paikan päällä. Tai helppohan se oli kun teksti oli päivitetty versio. Pyysin miestä lukemaan tekstin ja kysyin mitä tämä tarkoittaa ? Jos mä olen voinut päivittää ohjelman ja puhelin ei toimi miksi ihmeessä teidän huollossa tehdään sama ja mitään ei tapahdu.

Oikeesti, Elisalla pitäis olla joku tyytyväisyystakuu. Jos huolto ei osaa työtään tulee takuuaikaan tupla-aika. Ihan perseestä tollanen.

No, puhelin oli 2 viikkoa sitten huollossa ja toimii.

Ainakin pitäis jotain korvausta olla kun ekaks menee aikaa että heille menee puhumattakaan jonoista ja sitten turha keikka. Ja joku tumpelo tiskillä sanoo mä olen tosi pahoillani. Hittooks se mitään auttaa että joku pentu on pahoillaan.

Mutta ei voi tehdä mitään, firman puhelimen huolto tulee sitä kautta. Niitten pitäis tarjota edes varaluuria. Mutta ne vaan pahoittelee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elisahan ei niitä korjaa eikä ne ole elisan työntekijöitä vaan huollot on ulkoistettu ja joku räkänokka siellä elektroniikkahuolto oooyyyssä niitä räpeltää, ja shopitin työntekijä näkee vaan aportin että mitä on tehty

Vierailija
4/4 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon huoltokierteeseen, koskaan ei ollut puhelin sellaisessa kunnossa, että kaikki olisi toiminut.

Vaihdoin merkkiä ja tämä HTC tuntuu kaikinpuolin laadukkaalta laitteelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi