Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vältättekö jotain ruokia etelänreissuilla?

Vierailija
01.08.2011 |

Pidän itse äyriäisistä todella paljon, pitääkö niitä välttää? En syö mitään lihaa eli pidän kalasta ja salaateista. Onko ne turvallisia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pääsee lomalle suuren meren äärelle eikä siellä voi syödä äyriäisiä, nilviäisiä jne. Ettekö siis syö edes kypsennettyä hummeria tai taskurapua?

17

Nykyään on tosi pahoja bakteereja ja viruksia liikkeellä, joten lasten kansa kannattaa olla tosi tarkkana. On tyhmyyttä altistaa lapset EHECille ym.

Me emme syö:

- salaatteja, kurkkuja, tomaatteja ym. koska niitä ei pestä ja kasteluvesi on pääsääntöisesti ihan muuta kuin juomavettä.

- raakaa tai puoliraakaa lihaa

- jäätelöä

- majoneesia ja maitopohjaisia kylmiä kastikkeita

- äyriäisiä

Kaikki kuumaksi kypsennetty kyllä toimii ja niillä voi hyvin elää viikon tai kaksi. Jos sitä salaattia on pakko saada niin syödään sitten kotona.

Ja kasvissyöjille on kyllä paljon hyviä ruokia, kasvisvartaat, täytetyt tomaatit, kasvis-juustopitsat ym.

Vierailija
22/25 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö mitä haluat.

itse olen matkustellut vaikka ja missa ja koskaan en ole ruokamyrkytystä saanut. Ja ihan hulluja täällä on, ettekö oikeasti osta lapsille jäätelöä matkoilla????!!

Olimme Kreetalla pari viikkoa sittenn all inclusive lomalla ja syötiin salaatteja, fetaa, jäätelöä, kanaa, miekkakalaa, lihaa, ihania jälkiruokia, hyytelöitä, kakkuja tms.

Ravintoloissa söimme isoja katkarapuja, oikein haimme kalaravintolan jossa niitä oli tarjolla.

Ihme porukkaa, ei ne paikallisetkaan missään ehecin kourissa siellä tai listeriassa. Maitohappobakteerit mukaan ja a-heparokotukset (jota mulla ei edes ole) ja syöt mitä haluat.

Paikallinen ruokahan nyt on yksi parhaimmista nautinnoista!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äyriäisiä olen kyllä syönyt kuumennettuna. Salaatteja olen välttänyt vain raskaana ollessani. Meiltä on yksi jona mennyt pilalle turistiripulin takia ja se opetti olemaan vähän tarkempi euroopassakin,

Vierailija
24/25 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään ruokia!

Mukaan otetaan vetolaukullinen hernekeittoa, HK:n sinistä ja ruisleipää. Terveenä ollaan pysytty.

Kerran maistoin Torremolinoksessa lihapullia, muttei ne ollut samanlaisia kuin kotona. Pyh, yliarvostettua hapatusta.

Savetilla nekin pyyhin, että puhtaita kyllä olivat.

Vierailija
25/25 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina syönyt mieluiten kalaa, äyriäisiä ja salaatteja, tuoreita hedelmiä yms. Koskaan ei ole tulltu vatsatauti, tosin en yleensäkään sairastele kuin hyvin harvoin ja vatsatauteja on ollut vain 2 kertaa ala-asteen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme