Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Analysoikaa mun parisuhde.

Vierailija
31.07.2011 |

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 2 vuotta meille on tulossa toinen lapsi. Me ei puhuta miehen kanssa oikeestaan mistää ja meillä on tosi harvoin yhdessä hauskaa. Jos puhutaan niin mä alotan keskustelun ja yleensä se johtaa riitaan, oli aihe mikä hyvänsä. Seksi on melko hyvää vaikka sitäkin on nykyään harvoin. Mies juopottelee pari kertaa kuussa, joskus saattaa mennä pari päivää. Nykyään riidellään aika usein, koska minä suutun melko helposti kaikesta (johtuu kai raskaudesta ja väsymyksestä). Ainoa läheisyys mitä meillä on, on seksi tai jos minä teen aloitteen halailuun tai suutelemiseen. Rakkaus miestäni kohtaan on todella voimakas. Hän on maailman paras isä, leikkii, huolehtii ja osallistuu. Mutta hän menettää hermonsa nopeasti jos lapsi ei tottele (ei näytä sitä lapselle, mutta kiukuttelee sitten minulle). Yhdessä ei käydä muualla kuin kaupassa.

Onko meidän suhteemme mielestänne toivoton? Kysykää lisää. Mun mielestä meidän suhde on tylsistynyt. Antakaa ehdotuksia miten voisin piristää suhdetta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa nyt jotain?

Vierailija
2/5 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsyysvaihe varmasti menossa, uutta kipinää voitte kehitellä vaikka järkkäämällä yhteisen hotelliyön, onnistuisko?

Yhteinen harrastus?

Joku muu yhteinen projekti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meiltä onnistuu mikä vaan, siis että kyllä lapsi saadaan hoitoon aina kun tarvetta.:) Se on vaan eri asia mihin mies suostuu ja mihin rahat riittävät.

Vierailija
4/5 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa tilanteessa ole muuta tehtävissä kuin rivakka potku munille ja ero. Jätä se paskiainen ja anna sen kuulla kunniansa.

Vierailija
5/5 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 2 vuotta meille on tulossa toinen lapsi. Me ei puhuta miehen kanssa oikeestaan mistää ja meillä on tosi harvoin yhdessä hauskaa. Jos puhutaan niin mä alotan keskustelun ja yleensä se johtaa riitaan, oli aihe mikä hyvänsä. Seksi on melko hyvää vaikka sitäkin on nykyään harvoin. Mies juopottelee pari kertaa kuussa, joskus saattaa mennä pari päivää. Nykyään riidellään aika usein, koska minä suutun melko helposti kaikesta (johtuu kai raskaudesta ja väsymyksestä). Ainoa läheisyys mitä meillä on, on seksi tai jos minä teen aloitteen halailuun tai suutelemiseen. Rakkaus miestäni kohtaan on todella voimakas. Hän on maailman paras isä, leikkii, huolehtii ja osallistuu. Mutta hän menettää hermonsa nopeasti jos lapsi ei tottele (ei näytä sitä lapselle, mutta kiukuttelee sitten minulle). Yhdessä ei käydä muualla kuin kaupassa.

Onko meidän suhteemme mielestänne toivoton? Kysykää lisää. Mun mielestä meidän suhde on tylsistynyt. Antakaa ehdotuksia miten voisin piristää suhdetta.

Jos pitää kysyä niin tiedät että homma on pielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä