Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isä vs. muu perhe...

Vierailija
31.07.2011 |

Neloselta tulee elokuva, jossa isä on/oli aika tyranni. Äiti joutuu selittelemään ja olemaan puskurina.

Tulee mieleen omat lapsuusajat... Miten piti olla varpaisillaan ja varovainen. Ja tulee mieleen ex-mieheniki, jonka kanssa piti olla samoin. Ja tulee mieleen siskonikin, joka pitää perhettään kasassa alistumisellaan.

Onneksi olen sen verran kasvanut, että nykyinen parisuhteeni on täysin tasa-arvoinen (ei muuta voisi ollakaan).

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli heti oma lapsuus mieleen, tuo auton pysäyttäminekin kesken matkan tapahtui ties kuinka monta kertaa, tosin silloin isä itse lähti kävelemään ja jätti meidät autoon kökkimään kun kellään muulla ei ollut ajokorttia. Ärsyttävintä on että tuollainen kohtelu (yhtäkkiset raivostumiset mistä tahansa) vaikuttaa nykyäänkin vielä omiin ihmissuhteisiini, en luota oikein kehenkään ja pelkään aina parisuhteissani, että miehet alkaa yhtäkkiä vihata tai jättävät ja siitä tulee aina paljon ongelmia. Ja käyn kyllä terapiassa jotta pääsisin tästä eroon, ongelmat johtuvat isästäni mutta itsehän minä niille vain voin jotain tehdä, tiedän kyllä sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla