Mistä saan tietää onko eräs ihminen muuttanut tänä vkl?
Eli pitäisi saada varmuudella ja mahd nopeasti tietää onko eräs ihminen muuttanut nyt. Osoitteenmuutos ei tietenkään näy vielä missään eniroissa jne.. Onko mitään keinoa saada selville onko uusi osoite/onko muuttanut?
Kommentit (17)
Ehkä en täällä kyselisi jos noin helpolla selviäisi.
tai sit se helpompi et soita ja kysy jos sulla on numero.Ei taida muuten onnistua.
joten en voi mennä oven taakse enkä soittaa. Mulla on yksi kaveri vakuutusyhtiössä töissä, ja sanoi joskus että näkee sieltä aika paljon ihmisten tietoja. Periaatteessa voisin häntä pyytää katsomaan, mutta tuskin se sieläkään vielä näkyy? Eikö muuttoilmoituksessa mene kuitenkin aikaa ennenkun se tollasissa paikoissa näkyy.
että et saakaan tietää. Kuulostat pelottavalta, en haluaisi tuommoisia ihmisiä tuttavapiiriini.
Jos mies sanoo mulle että muuttaa mun luokse parin kuukauden sisään, mutta kuulenkin hänen kaveriltaan että muutti tänä viikonloppuna toisen naisen kanssa uuteen asuntoon, niin haluan asian tietää. Mieheltä en voi kysyä kun valehtelisi kuitenkin jos on totta, ja toiselta naiselta voin kysellä vielä vähemmän.
Jos mies sanoo mulle että muuttaa mun luokse parin kuukauden sisään, mutta kuulenkin hänen kaveriltaan että muutti tänä viikonloppuna toisen naisen kanssa uuteen asuntoon, niin haluan asian tietää. Mieheltä en voi kysyä kun valehtelisi kuitenkin jos on totta, ja toiselta naiselta voin kysellä vielä vähemmän.
Kuulosta sellaiselta kaverilta, että en haluaisi olla missään tekemisissä. Ja mikä parisuhde sulla muka on, jos et pysty suoraan kysymään. En ikinä muuttaisi sellaisen henkilön kanssa yhteen.
ja tuskin saakaan tutkia ihmisten tietoja tällaiseen tarkoitukseen...
Mulla on yksi kaveri vakuutusyhtiössä töissä, ja sanoi joskus että näkee sieltä aika paljon ihmisten tietoja. Periaatteessa voisin häntä pyytää katsomaan,
Kuulosta sellaiselta kaverilta, että en haluaisi olla missään tekemisissä. Ja mikä parisuhde sulla muka on, jos et pysty suoraan kysymään. En ikinä muuttaisi sellaisen henkilön kanssa yhteen.
mutta ei siitä ole mitään hyötyä jos toi on totta, niin eihän se sitä mulle myönnä vaan valehtelee lisää. Pointti onkin siinä, että pitäisi saada jostain totuus selville että tiedän onko sellainen jätkä jonka kanssa ei halua olla missään tekemisissä, vai onko se kaveri sellainen jätkä, joka kusettaa.
https://www.osoitepalvelu.net/
Väestörekisterikeskuksen osoitepalvelu, uusi osoite näkyy heti (tai ilmoitettuna muuttopäivänä siis) kun maistraattiin ilmoituksen tekee.
https://www.osoitepalvelu.net/
Väestörekisterikeskuksen osoitepalvelu, uusi osoite näkyy heti (tai ilmoitettuna muuttopäivänä siis) kun maistraattiin ilmoituksen tekee.
Tuolta pitää jotenkin "ostaa/tilata" nuo tiedot, mitä se tarkoittaa? Saako kyseinen henkilö tietää asiasta?
Soita johonkin väestörekisterikeskukseen.
Ei se henkilö näe. Maksaa tosiaan jonkun euron tuo. Mutta vaikka mies olisi muuttanut nyt viikonloppuna, sen osoitteenmuutos olisi varmasti voimassa vasta maanantaista alkaen. Jos ensi viikolla kasselet.
eikä ole näitä poste restante -miehiä eli virallista osoitetta ei ole.
eli ensiviikolla katselen sitten. Kiitos paljon teille!
vaikka kaimoja ei suomesta löydy. Hirveetä kusetusta. Ei kai se auta muu kun soittaa kaverille ja kysellä mitä kaikkea se sieltä tiedoista saa urkittua.. Sisko on maistraatissa töissä ja näkee kaiken mutta tiedän että ei vaitiolovelvollisuutta riko minun takiani, kaveri taas lupasi, että jos jotain sieltä näkee niin katsoo jos on tarve... Huoh.