Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein äidit ostatte uuden käsilaukun?

Vierailija
31.07.2011 |

Sitten kun vanha menee rikki tai kuluneen näköiseksi? 1 käsilaukku kerrallaan käytössä??

Kyllä, hieman vertaan tätä keskustelua koululaisten reppuketjuun.. Hyvä että opetetaan lapsia säästäväisiksi ja en itsekään aio ostaa jokavuosi uutta reppua lapselle.. Jotenkin vaan alkoi naurattamaan ehdottomuus mikä paistoi läpi ketjusta.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan, kun kaipaa piristystä rahahuolien täyttämään arkeensa.

Vierailija
2/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostelen jatkuvasti uusia laukkuja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vastannut, mutta minä ostan silloin kun vanha menee rikki :) Käytössä on kyllä kaksi laukkua iso ja pieni.

Vierailija
4/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole varaa ostaa yli 50 euron laukkuja, eikä kannattaisikaan, koska samalla tavalla ne kuluu ja niihin kyllästyy.

Vierailija
5/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin en osta varmaan joka vuosikaan. Mulla on ehkä kymmenkunta ja kaikki hyvässä kunnossa ja sopivat hyvin eri käyttötarkoituksiin. En ole uutta ostanut ehkä kolmeen vuoteen eikä nyt tarpeen vuoksi tarvitse ostaa varmastikaan lähiaikoina. Eri asia sitten jos mieliteon vuoksi.

Vierailija
6/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä 30-60e hintaisia laukkuja, jotka ovat kaikki prkl menneet parin kuukauden käytön jälkeen rikki, rispaantuu tms :/ Eli joudun ostamaan uuden parin kuukauden välein.

Vierailija
7/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli just mun oloinen! Käytän sitä edelleen. Viime syksynä Italian matkalta tarttui tosin Benettonin laukku mukaan, käytin sitä koko talven paria lyhyttä jaksoa lukuunottamatta. On sellainen villakäsilaukku, että alkaa olla jo ihan kulunut. :(

Anoppi yllätti viime talvena ja toi tuliaisiksi merkkilaukun. Aluksi olin ihan täpinöissä, kun en ole ikinä mitään tuollaista omistanut, mutta parissa viikossa into jäi ja nyt laukku on hyllyllä ja odottaa... ehkä talvea?

Normaalisti käytän käsilaukkuni puhki. Kaapissa on yksi ehjä laukku, jota käytin kolme vuotta päivittäin. Sen tilalle ostin sen Espritin laukun, jota käytän nyt parhaillaan. Nyt on vähän outo tilanne, kun olisi periaatteessa jopa kolme laukkua, jota käyttää.

T. Louis Vuittonin hämmentynyt omistaja

Vierailija
8/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vuosittain useamman ja mitä koululaisten reppuihin tulee niin meillä äiti joutunut väkisin otamaan pojalle uutta. Suostui vasta kun uhkasin heittää vanhan roskikseen ja käydä yksin ostamassa tilalle uuden.

Vierailija
9/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobby Hallista Marimekon olkalaukkuja, tykkään ja merikäläisenkin rahat niihin riittää.

Vierailija
10/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän melkeinpä pelkästään merkkilaukkuja ja katson että ne sointut kenkien väriin. Käytössä on siis useita värejä kerrallaan.

Vierailija
11/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIHAAN käsilaukkujen ostamista ja käytän samaa niin kauan kuin suinkin kehtaan.

Vierailija
12/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden laukun,kun tulee tilanne et sitä tarvitaan.eikä siinä ole mitään helvetin aikajanoja,vaan se menee tarpeen mukaan!

Vierailija
13/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kestävät käyttöä vuosikausia. Oikeastaan vuosikymmeniä, kun ei niitä päivittäin tule käytettyä.

Vierailija
14/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpparilla. Harvoin uusia ostelen, siistejä ja kauniita olen löytänyt käytettyinä edulliseen hintaan. Vaihtelen usein ja minulla onkin niitä paljon.

Vierailija
15/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista tarvitsee? :D

Mulla ei taida olla yhtäkään käsilaukkua, yksi salkkumallinen löytyy (mahtuu kapeita A4 kansioita 2) ja sitäkin käytän kuoron menoissa. :)

Vierailija
16/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista, milloin olen viimeksi ostanut. Olen tainnut lahjaksi saada jonkun.

Ehdottomuudesta en tiedä, mutta ei mulla tulis mieleenkään ostaa uutta vain siksi,että entinen on vanha. Ehkä joskus, jos löytäisin jotain sellaista, jota olen etsiskellyt jo pitempään.

Haluatko muuten tietää, mikä minulla toimittaa matkalaukun virkaa? Olen ostanut sen vuonna 1979 opiskeluaikana 50 markalla. Kohta pitäisi vähän korjailla, mutta on ollut erittäin paljon reissussa yli 30 vuotta, eli lukemattomia vuosia on joka viikko matkannut minun mukanani edestakaisin kodin ja työpaikan väliä.

Vierailija
17/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vuoden aikana yleensä muutaman laukun. Kallein laukku on maksanut muistaakseni 75 euroo. Halvimmat n. 20 euroo.

Tykkään laukuista ja vaihtelen aina käytettävää laukkua vaatetuksen/kenkien/vuodenajan mukaan.

Vierailija
18/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukuista (ja kengistä) ja ostan liian usein. Nyt olen rakastunut Michael Korsin laukkuihin, just ostin yhden ja nyt yritän hillitä epätoivoisesti itseäni etten ostaisi toista....

Vierailija
19/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että mulla on vähän kallis maku. Satsaan laatuun ja mun laukut maksaa yleensä sen 100-300 eur.

Vierailija
20/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut viime vuosina ehkä laukun vuodessa tai parissa. Käytössä on yleensä kaksi laukkua, pienempi ja isompi. Edellinen pikkulaukku on mennyt tytön leikkeihin ja vähän revennyt. Ja aikaisempi iso laukku on jäänyt vaunulaukuksi, kun sen hihna on juuri sopivan mittainen vaunujen aisaan. Noita laukkuja edeltävät laukut on missä lie.

Aikaisemmin minulla ei oikeastaan edes ollut laukkua, jonkinlaisia olkakasseja tai koululaukkuja, jotka on vaihdettu kun entinen on hajonnut.

Lapset ei ole vielä koulussa, mutta tytöllä on "mummolareppu" joka alkaa olemaan rikki. Ajattelin että uuden voisi ostaa. Eikä tarvi mennä rikki jotta saisi uuden, joskaan ei niitä aleta muodin mukaan ostelemaan silloin kun huvittaa. Eiköhän yksi reppu sen pari vuotta kestä kuitenkin.