Olen entinen nisti,nykyään läski.
Onko kysyttävää?
Kommentit (30)
Mitä ainetta käytit ja kuinka kauan?
Entä mässäätkö nykyisin vai miksi olet "läski"?
Käytin amfetamiinii,essoi,kukkaa,subutexii jne. 10v käytin vain. En mässäile (alussa mässäilin) enään kauheasti vaan painoa kertyi myös raskauksista ja en ole niitä vielä saanut pois.
Saitko tukea lopettamiseen vai itsekö teit sen? Teitkö ns. cold turkey-lopetuksen (eli kaikki katki kerralla) vai vähensitkö käyttöä vähitellen?
Käytitkö iv-käyttönä noita piriä ja subua vai millä tavoin?
Tuki oli tarpeen koska olin raskaana silloin.Olin jo vähentänyt itse ennen hoitoon menoa hiukan mutta kaikki loppui kuiteskin kerralla. Ja käytin iv:nä.
sitä lopetusta siinä kuiteskaan onnistumatta.Kunnon sykäyksen siihen lopetukseen oli raskaus.En tiedä missä olisin tänäpäivänä ilman sitä. ap
Käytin amfetamiinii,essoi,kukkaa,subutexii jne. 10v käytin vain. En mässäile (alussa mässäilin) enään kauheasti vaan painoa kertyi myös raskauksista ja en ole niitä vielä saanut pois.
Onko sinulle jäänyt jotain aivovaurioita/hitautta käytöstä?
no mutta hienoa että pystit lopettamaan käytön!
kuis kauan käytit?
mitä rikoksia teit?
tuliko hiv;iä tai hepatiittia?
pysyhän kuivilla ja hyvää jatkoa!
Onnittelut siitä, on harvinaista saada noinkin pitkä käyttö loppumaan.
Käytätkö enää mitään päihteitä, kuten alkoholia? Entäpä rauhoittavat tms. mielialaan vaikuttavat lääkkeet?
Ja miten pääsit niistä käyttökuvioista erron, vaihdoitko paikkakuntaa?
Arvostan suuresti sitä, että lapsesi oli sinulle aineita tärkeämpi. Toivottavasti olet onnellinen nyt ja ansaitusti ylpeä itsestäsi. Läskiys ei onnellista elämää haittaa! :) Tsemppiä tästä eteenpäinkin!
kuis kauan käytit?
mitä rikoksia teit?
tuliko hiv;iä tai hepatiittia?pysyhän kuivilla ja hyvää jatkoa!
Käytin vain 10v.Rikoksista en puhu täällä mitään.Ikävä kyllä sairastuin mutta en hiv:n.
kuis kauan käytit?
mitä rikoksia teit?
tuliko hiv;iä tai hepatiittia?pysyhän kuivilla ja hyvää jatkoa!
Käytin vain 10v.Rikoksista en puhu täällä mitään.Ikävä kyllä sairastuin mutta en hiv:n.
kuimka kauan olet ollut kuivilla?
minkä ikäinen olet?
Onnittelut siitä, on harvinaista saada noinkin pitkä käyttö loppumaan.
Käytätkö enää mitään päihteitä, kuten alkoholia? Entäpä rauhoittavat tms. mielialaan vaikuttavat lääkkeet?
Ja miten pääsit niistä käyttökuvioista erron, vaihdoitko paikkakuntaa?
eli 1-2 vuodessa käyn tuulettumassa ulkona.Muita en käytä ja en niitä saisikaan menneisyyteni vuoksi.En vaihtanut paikkakuntaa koska syytä siihen ei ole.En pitänyt enää yhteyttä entisiin kavereihin ja pyyhin numeroitakin pois,toki moikkaan jos kävelee vastaan.
Arvostan suuresti sitä, että lapsesi oli sinulle aineita tärkeämpi. Toivottavasti olet onnellinen nyt ja ansaitusti ylpeä itsestäsi. Läskiys ei onnellista elämää haittaa! :) Tsemppiä tästä eteenpäinkin!
Olen ylpeä siitä että pystyin monen yrityksen jälkeen lopettamaan ja että siunaantui vielä terveitä lapsiakin. :D haluan myös jollain tapaa kannustaa muitakin siihen...
pyhäterveisin entinen lapseton, nykyinen äiti.