Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se vaan on niin, että juuri nuoret äidit

Vierailija
30.07.2011 |

vilkuilevat halveksivasti ja ylimielisesti minua viisikymppistä pienen lapsen äitiä. Nämä teiniäidit muodikkaissa vetimissään tuntuvat olevan puistossa lähinnä näyttelemässä itseään. Minulle ei vastata, jos yritän puhua. Usein nämä nuoret mammat lähtevät pois kun minä tulen puistoon. Se niskojen nakkelu ja sellainen sanaton halveksunta on ikävää. Ei tällaista koskaan yli kolmikymppisillä äideillä huomaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut olevan jotenkin parempi ihminen niin en ihmettele jos eivät juttele...ehkä asennemuutos paikallaan sullakin.

Vierailija
2/8 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te vanhat äidit ette puhu nuorille äideille. Varmaan kateutta! Olette katkeria kun osa voi tehdä lapsensa nuorina, eikä mummoiässä!!! Kannattaa katsoa peiliin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vuoden ikäisen tyttösen parikymppinen äiti, viimeksi tänään kun kävin lapseni kanssa lähipuistossa kahden kiikkumassa ja muutenkin nauttimassa hyvästä säästä. Puistossa oli muitakin äitejä lapsineen, jokainen näistä äideistä oli yli kolmen kympin, tai niin ulkonäön perusteella arvelin. Yksi äiti tuli sitten kiikkumaan oman lapsensa kanssa samoihin keinuihin, missä mekin kiikuttiin. Yritin ystävällisesti avata keskustelua, koska tuntui jotenkin hirmu tyhmältä tököttää siinä hiljaa ja lässyttää vain omalle lapselleen. Tämä äiti vain jotain tuhahti siinä ja näytti hirmu ylimieliseltä. Alkoihan tuo harmittamaan..

Toki olen tavannut myös äitejä, joiden kanssa juttu luistaa vaikka ikäeroakin olisi kaksi-kolmekymmentä vuotta :) Enemmän olen vain tavannut niit äitejä puistoissa, jotka katsovat minua ja lastani halveksuen... Se vähän harmittaa, koska omasta mielestäni käyttäydyn asiallisesti ja otan myös muut lapset ja äidit huomioon.

Vierailija
4/8 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen lapsen äidissä on jotain outoa. Mä en jaksa alkaa kaveeraamaan sellaisen kanssa. Olen ennakkoluuloinen, mutta hyvin olen pärjännyt tähän asti tämän ennakkoluuloni kanssa. Olen kolmekymppinen.

Vierailija
5/8 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:=))

Vierailija
6/8 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen vain se, että SÄ olet kateellinen niille nuorille äideille. En minä ainakaan nuorempana tai nyt nykyisen ikäisenäkään tapaa katsella ihmisiä halveksuen, en edes silloin jos selvästi sattuisin huomaamaan olevan jotenkin muodikkaamman näköinen sillä hetkellä kuin läsnäolevat ihmiset. Toiseksi, helpommin ehkä valitsisin juttukumppaniksi itseäni vanhemman ihmisen, jolloin voin olettaa hänellä olevan kokemusta elämästä yleensä vähintään saman verran kuin itsellä.

Kaikki eivät ole niin kovin sosiaalisia, saattaahan se olla että ne nuoret ovat vähän ujojakin ja siksi saat mielikuvat että ovat nokkavia. Ala vaan rohkeasti itse juttelemaan äläkä arvaile toisten ajattelutapaa ilman parempaa tietoa.

Vierailija
7/8 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekymppinen äiti eikä minullekkaan kukaan puhu puistossa. Ei niin lasten mummot kuin äiditkään.

Mulla on sitten varmaan liian rumat vaatteet ja kukaan ei halua puhua kun olen vielä niin paksukin.

Vierailija
8/8 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jostain syystä vaan nuoret äidit eivät halua puhua.Ja se tietynlaisen ylenkatsomisen kyllä huomaa. Liekö tälle sedulle vaan sitten siunaantunut moisia mammoja. En ole tippaakaan kateellinen ja jos nyt ihan totta puhun, olen myös tämän lapseni mummo. Mutta sitä tuskin ne nuoret äidit tietävät. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme