Kumpulan vekarakirppisksestä kokemuksia?
Olen ekaa kertaa aikeisaa mennä kirpparille, haluaisin päästä helposti kamoista eroon. Onko kellään kokemusta vekarakirpparista?
Kommentit (5)
Olen kuullut hyviä kokemuksia, kauppa käy ihan suht ok.
Ainakin aina kun olen itse siellä käynyt, paikalla on runsaasti asiakkaita.
Pohdin itse, että mahtaako kauppa käydä jo elokuussa?
niin ois lomalla aikaa käydä täyttämässä pöytää vaik päivittäin. Minkä verran siihen suunnilleen mahtuu esille? ap
pöytä, arviolta kokoa reilu metri kertaa vajaa metri :) Sitten on samankokoinen alataso, johon minä olen laittanut kengät ja lelut lähinnä. Ylhäällä on pieni hylly kirjoille esim. ja muulle pikkutavaralle. Sitten on kaksi päällekkäistä tankoa henkaritavaralle, mutta ne eivät ole kovin pitkiä pätkiä. Minä olen vienyt yleensä IKEAn sinisen kassillisen kerrallaan ja levittänyt ne. Jos mahdollista, niin voit laittaa pieniä muovikoreja tms. joihin on helpompi jakaa tavaraa ja merkitä ne koottain. Helpompi pitää pöytä siistinäkin sillä tavalla.
Varaa pöytä elokuun puolenvälin jälkeen tai niihin aikoihin.
Homma toimii niin kuin pitääkin. Kauppa käy, kun tavara on hyvää ja hinnat kohdillaan. Ikinä ei ole ollut mitään ongelmia. Parasta on, jos voit viedä suht vähän kerrallaan ja käydä vaikka ihan päivittäin täyttämässä, niin pöytä pysyy siistinä ja tavara liikkuu paremmin.