LAIHDUTTAJA SAA SYÖDÄ:
kanaa
kalaa
vihanneksia
omenaa
rasvatonta lihaa
marjoja (ei sokeroituja)
rasvatonta maitoa
rasvatonta viiliä
rasvatonta raejuustoa
polar juusto 5%
katkarapuja
kauraleipää
listaa voi jatkaa.
KIELLETTYJÄ:
peruna
rasva
hiilihydraatit
leivät
riisi
kananmunat
kaakut
leivonnaiset
pizzat
kebabit ym.
Jokaisen maailman ihmisen ei suinkaan tarvitse ostaa ranteeseen tai rintaan kalorimittaria jolla saa kulutuksen mitattua vaan syömällä oikein. Kalorimääräänsä kulutusta ei voi kukaan tietää koskaan eikä milloinkaan ja siksi on turha kertoa, että syö vähemmän kuin kulutat. Kaikki maailman ihmiset ei voi joka päivä mennä terveyskeskukseen mittaamaan kuinka paljon on nyt ja nyt kuluttanut vaan nuo puheet on heitettävä paskaläjään ja tarkkailtava, että mitä syö. Jos hiilareiden arvo on nolla tai 1 - 10 % ja rasvaarvot samoin niin silloin laihtuu, mutta jos syö ruokia joissa hiilarit on alhaalla, mutta rasva-arvot korkeita niin lihoo ja on paskapuhetta, että voi syödä rasvaista ruokaa.
Kommentit (23)
Rasvaa täytyy syödä ja kananmunasta saa hyvää proteiinia.Jos haluat juoda rasvatonta maitoa, niin korvaa rasvattomuus siten, että otat joka ilta 2 rkl Neito rypsiöljyä ennen nukkumaan menoa. Siten saat päivän hyvät rasvat kehoosi ja ihosi ja hiuksesi ja verenkiertosi pysyvät kunnossa.
Siis: unohda rasvattomuus. Käytä luonnollisia raaka-aineita, ei mitään keinotekoisia E merkeillä varustettuja tuotteita.Pizzaa saa syödä kun teet sen itse valikoiduista hyvistä raaka-aineista.
uskaltaisi jättää rasvaa pois ruokavaliostani, jos pitäisi laihduttaa. Mitä aivoillekin tapahtuisi? Entä rasvaliukoisten vitamiinien imeytyminen?
Ihmiskehon toimintahan on pelkkää kemiaa, joten:
Rasva polttaa rasvaa, hiilihydraatit polttaa hiilihydraatteja!
Totta! Tämä perustuu kehon insuliinitasoon. Insuliini on hormooni jota erittyy kun syöt hiilihydraatteja kun taas rasvalle ei ole mitään vaikutusta insuliinin eritykseen. Insuliini aiheuttaa sen että keho käyttää ensisijassa hiilihydraatteja energiana(syöt kokoajan leipää, pottuja, kakkuja, pullaa, makaroonia yms.sokeria) jolloin rasvan poltto estyy. Insuliini on myös rasvaa varastoiva hormooni joka pitää huolen siitä että kaikki rasvahapot katoavat verestä rasvakudokseen(läskiksi)).
Jos sen sijaan nostat rasvan ja proteiinin saantia ja vähennät hiilihydraatteja alkaa kehosi lyhyen jakson jälkeen ottamaan energian rajoittamattomista rasvavarastoista.
ja nimenomaan tarkkailtava, mitä syö. ajan kanssa ne määrät oppii, jos haluaa.
Kroppa tarvitsee hyviä rasvahappoja toimiakseen optimiteholla. Jättäisittekö itse pois autosta öljyn ja olettaisitte että auto toimii normaalisti pitemmän päälle?
vaan moottori tarvitsee sitä toimiakseen. lihooko sinun autosi?
Kroppa tarvitsee hyviä rasvahappoja toimiakseen optimiteholla. Jättäisittekö itse pois autosta öljyn ja olettaisitte että auto toimii normaalisti pitemmän päälle?
vaan moottori tarvitsee sitä toimiakseen. lihooko sinun autosi?
kun syö kulutukseensa nähden liian paljon. Rasva ei sinänsä lihota, vaan on ihan tarpeellista ihmisen keholle.
Rasvaa täytyy syödä ja kananmunasta saa hyvää proteiinia.Jos haluat juoda rasvatonta maitoa, niin korvaa rasvattomuus siten, että otat joka ilta 2 rkl Neito rypsiöljyä ennen nukkumaan menoa. Siten saat päivän hyvät rasvat kehoosi ja ihosi ja hiuksesi ja verenkiertosi pysyvät kunnossa.
Siis: unohda rasvattomuus. Käytä luonnollisia raaka-aineita, ei mitään keinotekoisia E merkeillä varustettuja tuotteita.Pizzaa saa syödä kun teet sen itse valikoiduista hyvistä raaka-aineista.
sen, että ne jotka vannovat hiilareiden minimitasoon sanovat, että hampurilaisia, kebabbeja, vaaleaa leipää, voita, meetvurstia, läskiä saa syödä ylenmäärin ja yölläkin vaikka 10 kg.
uskaltaisi jättää rasvaa pois ruokavaliostani, jos pitäisi laihduttaa. Mitä aivoillekin tapahtuisi? Entä rasvaliukoisten vitamiinien imeytyminen?
itseäsi 200 kiloiseksi.
tässä ketjussa puhutaan laihduttamisesta ja älä intä.
onko sulla siis tarkoitus lihottaa itseäsi 200 kiloiseksi.
Rasva on ihan normaali osa ihmisen ruokavaliota. Oon aina käyttänyt ihan reippaasti rasvaa, ja olen hoikka. Syön kohtuudella.
Voit toki itse leikkiä terveydelläsi ja jättää rasvan pois, mutta älä herran tähden anna toisille tuollaisia neuvoja. Keho tarvitsee rasvaa kyllä.
Paskapuhetta.
Laihduttaja saa syödä aivan mitä itse tahtoo, kunhan vain suunnittelee syömisensä järkevästi.
terveisin 30kg laihduttanut ilman, että ruokavaliosta on jätetty MITÄÄN pois.
Rasva on ihan normaali osa ihmisen ruokavaliota. Oon aina käyttänyt ihan reippaasti rasvaa, ja olen hoikka. Syön kohtuudella.
Voit toki itse leikkiä terveydelläsi ja jättää rasvan pois, mutta älä herran tähden anna toisille tuollaisia neuvoja. Keho tarvitsee rasvaa kyllä.
kukaan ei pysty valitsemaan ruokavaliota niin, että hiilihydraatit on 0 ja sen jälkeen vois vetää rasvaa ylenmäärin vaan taatusti on hiilareita päivässämme joitakin prosentteja ja jos niitä on ja rasvaa niin lihoo, mutta jos rasvattomia ruokia syö niin laihtuu.
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
kun syö vähemmän kuin kuluttaa. Hyvin yksinkertaista eikä vaadi mitään hifistelyä eikä prosenttilaskuja. Syö puolet vähemmän ja liiku puolet enemmän. Ja laihdut.
kukaan ei pysty valitsemaan ruokavaliota niin, että hiilihydraatit on 0 ja sen jälkeen vois vetää rasvaa ylenmäärin vaan taatusti on hiilareita päivässämme joitakin prosentteja ja jos niitä on ja rasvaa niin lihoo, mutta jos rasvattomia ruokia syö niin laihtuu.
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
Mä syön hiilareita ihan normaalisti, en harrasta mitään vähähiilihydraattista ruokavaliota.
Laihtuuhan sitä vaikka niin, ettei syö mitään, mutta ei se terveellistä ole. Parempi koostaa laihduttaessa terveellinen ruokavalio, ja sisällyttää siihen myös rasva.
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
TAJUATKO TOLLO????
Jotenkin säälittää tämän "väittelyn" toinen osapuoli. Ei varmaan ole kovinkaan älyllisesti haastavaa, jos toisen ulosanti on lähinnä tätä myötähäpeää aiheuttavaa tasoa.
sulla mielenterveysongelmia? Vaikutat hirveän aggressiiviselta - pitäiskö sun saada siihen jotain apua?
onko sulla siis tarkoitus lihottaa itseäsi 200 kiloiseksi. tässä ketjussa puhutaan laihduttamisesta ja älä intä.
Rasva on ihan normaali osa ihmisen ruokavaliota. Oon aina käyttänyt ihan reippaasti rasvaa, ja olen hoikka. Syön kohtuudella. Voit toki itse leikkiä terveydelläsi ja jättää rasvan pois, mutta älä herran tähden anna toisille tuollaisia neuvoja. Keho tarvitsee rasvaa kyllä.
kukaan ei pysty valitsemaan ruokavaliota niin, että hiilihydraatit on 0 ja sen jälkeen vois vetää rasvaa ylenmäärin vaan taatusti on hiilareita päivässämme joitakin prosentteja ja jos niitä on ja rasvaa niin lihoo, mutta jos rasvattomia ruokia syö niin laihtuu. TAJUATKO TOLLO???? TAJUATKO TOLLO???? TAJUATKO TOLLO???? TAJUATKO TOLLO???? TAJUATKO TOLLO???? TAJUATKO TOLLO???? TAJUATKO TOLLO???? TAJUATKO TOLLO???? TAJUATKO TOLLO???? TAJUATKO TOLLO???? TAJUATKO TOLLO????
Mistä olet saanut päähäsi, että hiilihydraattimäärän ruuassa tulee olla 0, muutoin lihoo rasvaa syödessään ????
Elimistö valmistaa itse tarvitsemansa määrän glukoosia. Jos vuorokautisen syödyn hiilihydraatin määrä on enintään tämä taso tai vähemmän, kykenee elimistö itse tuotantoa säätelemällä pitämään verensokerin ja insuliinitason hyvänä, eikä rasvaa kerry ylimääräistä rasvasoluihin.
Tuo nollatasoko siis oikea vai?
Vai mitä tarkoitat?
Minkäverran siis voi hiilihydraatteja nauttia päivittäin? Eikö jokin mittari ole sentään? Onko se alle 10 % tuotteissa hiilareita vai mikä?