Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivähoitoasiaa, kummallista...

Vierailija
29.07.2011 |

Sain johtajalta tekstarin että "lapsenne hoitopaikka päiväkodissa X ok". Ajattelin tietenkin että ilmoitusta seuraavalla viikolla (eli tällä viikolla) päätös ryhmätietoineen tulisi postissa. No eipä tullut tänäänkään ja sitten yritin ottaa yhteyttä johtajaan. Eipä vastannut puhelimeen... WTF?? Hoidontarve alkaa maanantaina eikä meillä ole "virallista" tietoa siitä mihin lapsi viedään?!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin yhdestä sisään ja kerroin ensimmäiselle näkemälleni henkilölle kuka olen ja että lapseni on tulossa hoitoon. Henkilökunta sitten selvitti, mihin ryhmään lapseni kuuluu.

Vierailija
2/10 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai nyt sentään ihan kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkinhan aloitatte tutustumisella niin ei nyt mitään katastrofia synny?

Vierailija
4/10 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodin nimeksi X ?

Vierailija
5/10 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodin nimeksi X ?

Vierailija
6/10 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkinhan aloitatte tutustumisella niin ei nyt mitään katastrofia synny?

koska olen yllättäen kotona MUTTA todellisuudessa olisi aloitettu suoraan vaan eli seiskalta hoitoon.

Vierailija
7/10 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet antanut yhteystietoinasi kännykkänumeron ja saanut päiväkodin johtajalta ilmoituksen että lapsesi päivähoitopaikka paikassa X on ok.

Menette paikalle maanantaiaamuna ihan normaalisti.

Vierailija
8/10 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet antanut yhteystietoinasi kännykkänumeron ja saanut päiväkodin johtajalta ilmoituksen että lapsesi päivähoitopaikka paikassa X on ok. Menette paikalle maanantaiaamuna ihan normaalisti.

mutta minulla ei edelleenkään ole tietoa mihin ryhmään... Ja onko päiväkodilla edes oikeasti paikkaa lapsellemme kun virallista päätöstä ei ole tullut. Mitä tarkoitat tuolla "olet antanut yhteystietoinasi..." Tuo oli ihan pakollinen tieto hakemuksessa, osoitetiedot jne on myös. Myös s-postitse olemme asiasta keskustelleet.

ap

Vierailija
9/10 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt näe tässä ongelmaa. Olet antanut yhteystietoinasi kännykkänumeron ja saanut päiväkodin johtajalta ilmoituksen että lapsesi päivähoitopaikka paikassa X on ok. Menette paikalle maanantaiaamuna ihan normaalisti.

Luultavasti vielä elokuun alussa ryhmät ovat ainakin osittain yhdistettyinä, koska lapsia on vielä lomilla.

Ja vaikka eivät olisikaan niin eipä tuo haittaisi. Eiköhän siellä pk:ssa mennä samasta ovesta sisään kaikkiin ryhmiin. Klo 7 vielä jos menisi niin missään nimessä lapset eivät olisi ryhmissään vaan yhteisessä tilassa odottelemassa aamiaisen alkua.

Vierailija
10/10 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuinka pieniä päiväkoteja teillä joillain on? Mun lapset on olleet esim niin isoissa, että tuo ryhmätiedon puuttuminen olisi ollut hankalaa. Ovia kahdeksan joista kokeilla onneaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä