Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä iso tiivis suku johon minun vaikea päästä mukaan :(

Vierailija
28.07.2011 |

olemme nuoria 25v ja meillä 1 lapsi. Miehellä mooooonta serkkua jotka ovat tiiviisti keskenään,ovat parhaita ystävyksiä,juhlivat kekenään aina jne. Me menemme mukaan aina kun pääsemme, mutta jotenkin minun on vaikea päästä sispiirin juttuihin mukaan..se harmittaa.heillä sukulaisvälit niin tiiviit.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkeasti mukaan, totta kai juttu luistaa ja on sisäpiiriläistä jos on 25v tunnettu, 25v päästä olet sisäpiiriä.:)

Vierailija
2/5 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja useita tapaamisia, pikkuhiljaa pääset tutummaksi heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivis suku on hieno asia sinunkin kannalta, teillä on laaja turvaverkosto miehen puolelta. Tiiviit suhteet vaativat aikaa kehittyäkseen. Muut ovat tunteneet toisensa yli 20 v ja sinä olet tullut vasta ympyröihin. Vie aikaa, että muut tutustuvat sinuun syvemmin ja sinä heihin. Aikaa ja avointa mieltä.

Vierailija
4/5 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin naispuolisten "sukuun naitujen" tuntuu olevan monesti vaikea päästä porukkaan. Minulla on hyvin samanlainen tilanne. Esimerkkinä kerrottakoon vaikka se, että mieheni sisaruksilla on useita lapsia. Mieheni on heistä parin kummi, minä en, vaikka olemme olleet yhdessä parikymmentä vuotta ja siitä naimisissakin yli kymmenen. Ok, eipä siinä mitään, mutta kun minun sijaani (joka siis näen näitä lapsia viikottain) kummiksi on pyydetty ties mitä kaukaisia lapsuudenaikaisia tuttuja jotka ei ole lasta ristiäisten jälkeen nähneet kertaakaan, niin kyllähän se vähän siltä tuntuu, että minua ei koeta erityisen läheiseksi/halutaan jotenkin sulkea ulkopuolelle. Tosin sama ongelma näyttää olevan mieheni parin serkun vaimoillakin eli yritän olla ottamatta henkilökohtaisesti. Vaan eihän se kivaa ole. :(

Vierailija
5/5 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata edes yrittää.