Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäisitkö mieluummin lapsettomaksi kuin tekisit AU-lapsen/lapsia?

Vierailija
28.07.2011 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 6 itseasiassa au-lapsia. Ei se avioliitto enää merkkaa niin paljon kuin joillekin uskiksille.

Kysypä, kun ovat aikuisia.

Mitä sillä on merkitystä lapsille??

Vierailija
2/19 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen isänsä kanssa naimisissa. Olisin hänet pitänyt vaikka mies olisi häipynyt mutta enempää en kyllä tekisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 6 itseasiassa au-lapsia. Ei se avioliitto enää merkkaa niin paljon kuin joillekin uskiksille.

Koulutuksesta? Huolenpidosta? Mahdollisuuksista? Kahdesta rakastavasta vanhemmasta?

Osa on jo aikuisia. Jos nyt kysyisin mitä avoliittomme on merkinnyt heidän elämässään, pitäisivät minua hulluna :)

Vierailija
4/19 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton ulkopuolisuudesta puhutaan! :)

Meillä on 4 lasta eikä olla naimisissa. Pian 13 vuotta oltu yhdessä. Mitäs te naimisissa olevat? 5 vuotta yhdessä -ja ero mielessä? :)

Vierailija
5/19 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieluummin antaisin henkeni kuin olisin avoliitossa. Kyllä avioliitto on elämässäni se ykkös juttu.

Vierailija
6/19 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lapsen vaikken edes seurustellut.

Lapsen isä kuitenkin halusi tulla elämäämme ja nyt olemme perhe (emme tosin edelleenkään naimisissa).

Vierailija
7/19 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/19 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/19 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole naimisissa tai yhdessä?

Vierailija
10/19 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isän kanssa kyllä olemme yhdessä edelleen.

Vierailija
11/19 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haluan häät ensin ennen kuin alan lapsia laittamaan.

En halua lapsia ihan yksin ruveta hoitamaan ja kasvattamaan jo lähtökohtaisesti.

Vierailija
12/19 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiaan yksinään hoitamaan tai kasvattamaan? Ihminen muuttuu ja elämä yllättää.

Vierailija
13/19 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksi avioliitossa syntynyt. Yhdessä olemme edelleen. Ja siis kaikki lapset ovat "tekemällä tehtyjä."

Ei meillä lapsia luokitella sen mukaan ollaanko me oltu silloin naimisissa vai ei. Meille oli siinä elämäntilanteessa tärkeämpää saada lapsia kuin mennä naimisiin. Myöhemmin mentiin sitten naimisiin taloudellisten asioiden takia ja saatiin vielä yksi lapsi.

Vierailija
14/19 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapset toivovat etteivät olisi syntyneet ollenkaan kun vanhemmat eivät ole naimisissa? Kuule vanhin on melkein aikuinen, ei voisi vähempää kiinnostaa. Lasten isäkin on au-lapsi, vanhemmilla kymmenien vuosien avoliitto ja ei se häntä haittaa miksi haittaisi?

Vierailija
15/19 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieluummin antaisin henkeni kuin olisin avoliitossa. Kyllä avioliitto on elämässäni se ykkös juttu.

avoliitto on pahempi kun aborti?

Vierailija
16/19 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mikään tae sille että isä pysyy kuvioissa, mutta ilman vakavaa parisuhdetta en hommaan ryhtyisi. eli jos en olis löytänyt miestä, niin ei mua kiinnostaisi lapsen hankintakaan. Minulla ei ole koskaan ollut vauvakuumetta, ja muutenkin olen sitä mieltä että lapsella olis hyvä olla sekä äiti että isä.

T. 5v.aviossa+2lasta

Vierailija
17/19 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mikään tae sille että isä pysyy kuvioissa, mutta ilman vakavaa parisuhdetta en hommaan ryhtyisi. eli jos en olis löytänyt miestä, niin ei mua kiinnostaisi lapsen hankintakaan. Minulla ei ole koskaan ollut vauvakuumetta, ja muutenkin olen sitä mieltä että lapsella olis hyvä olla sekä äiti että isä. T. 5v.aviossa+2lasta

Paitsi että mies oli sitä mieltä, että ensin naimisiin ja sitten vasta lapsia.

Mutta siis en erityisemmin halunnut lapsia ennekuin sitten tässä suhteessa tuntui, että voisihan sellaisen pyöräyttääkin.

t. 2 lasta ja 22 v aviossa

Vierailija
18/19 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 4 ja 6v. au lapset. Lasten isän kanssa ollaan oltu yhdessä 9v. ja naimisissa 3v. Molemmat lapset ovat kuitenkin syntyneet avioliiton ulkopuolella.

Itsekkin olen syntynyt avioliiton ulkopuolella. Olin vajaa 2v. kun vanhempani menivät naimisiin. tuota ennen olivat olleet yhdessä 8v. ja Naimisissa ovat edelleen 26 vuotta myöhemmin!

Kavereitteni vanhemmista suurin osa on ollut naimisissa kun lapset ovat syntyneet samoin ovat jo eronneet!

Vierailija
19/19 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 4 ja 6v. au lapset. Lasten isän kanssa ollaan oltu yhdessä 9v. ja naimisissa 3v. Molemmat lapset ovat kuitenkin syntyneet avioliiton ulkopuolella. Itsekkin olen syntynyt avioliiton ulkopuolella. Olin vajaa 2v. kun vanhempani menivät naimisiin. tuota ennen olivat olleet yhdessä 8v. ja Naimisissa ovat edelleen 26 vuotta myöhemmin! Kavereitteni vanhemmista suurin osa on ollut naimisissa kun lapset ovat syntyneet samoin ovat jo eronneet!

avioliiton kestävän, pitää tehdä lapset ensin ja sitten vasta mennä naimisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä