Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon palstalaiset tietää islamista?

Vierailija
28.07.2011 |

Suomessa uskomattoman harva tietää Islamista juuri mitään muuta kuin sen että muslimit eivät syö possua ja rukoilevat mekkaan päin.

Tekisi hyvää tutustua vaikkapa siihen mitä koraanissa todella sanotaan. Moni tajuaisi että muslimi joka ei halua tappaa vääräuskoisia ei itse asiassa noudata koraania.

Tällä tekstillä voisi korvata peruskoulun diibadaaba -propagandauskonnonkirjat jotka eivät pääse lähellekään totuutta:

http://aikapommi.wordpress.com/mita-lannen-tulee-tietaa/

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinkymmenen vuoden päästä euroopassa on muslimeja enemmän kuin eurooppalaisiä.Ja sama koskee myös suomea.Miettikää lapsianne,millainen maailma heitä odottaa.Ja tää ei nyt ole mitään kiihottamista ketään vastaan vaan ihan faktaa.

miten olisi mahdollista, että Suomessa olisi kahdenkymmenen vuoden päästä enemmistö muslimeja?

Hah hah! Suomessa on sentäs 5 milj. luterilaista taikka ei-muslimia, muslimeja muutama tuhat.

Vierailija
42/49 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukemani perusteella. Olen tutustunut Koraaniin selitysteoksen kanssa. Olen lukenut monia Islamia käsitteleviä teoksia, myös Islamin musta kirja-teoksen. Kyseinen opus keskittyy konflikteihin. Asun alueella, jossa valtauskonto taitaa olla Islam :). (Eräs Helsingin lähiö)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesti 6

Vierailija
44/49 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaukseni on että v 2050 suomalaisia on vähemmän kuin muualta tulleita.

Vierailija
45/49 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
46/49 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimi identifioituu ensisijaisesti muslimiksi, ei kansallisvaltion edustajaksi. Islam määrittää ihmisen koko elämää, mukaanlukien käsityksen oikeasta ja väärästä. Tätä varten islamissa on oikeusjärjestelmä, sharia.

Sharian oikeusjärjestelmä poikkeaa olennaisesti länsimaisten demokratioiden vastaavasta. Koska muslimius ei ole vain uskonto, muslimien ollessa enemmistönä yhteiskunnassa otetaan sharia käyttöön.

Tämä asia pelottaa minua.

Vierailija
47/49 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolaisten haaliminen pitäisi lopettaa alkuunsa,rajat kiinni.Suomeen pääsisi vain jos on osoittaa työpaikka,näinhän se menee monessa muussakin maassa.

Olisi kiva jos suomessa olisi suomalaisia!

Vierailija
48/49 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heidän lapsensa ovat myöskin suomalaisia muslimeja. Ja heidänkin lapsensa. Kaikki pellavapäitä ja siniset silmät.

Vierailija
49/49 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimi identifioituu ensisijaisesti muslimiksi, ei kansallisvaltion edustajaksi. Islam määrittää ihmisen koko elämää, mukaanlukien käsityksen oikeasta ja väärästä. Tätä varten islamissa on oikeusjärjestelmä, sharia.

Sharian oikeusjärjestelmä poikkeaa olennaisesti länsimaisten demokratioiden vastaavasta. Koska muslimius ei ole vain uskonto, muslimien ollessa enemmistönä yhteiskunnassa otetaan sharia käyttöön.

Tämä asia pelottaa minua.

eikö se ole lähinnä saudit missä noudatetaan shariaa? siellä kivitetään ihmisiä aviorikoksesta ym. en ole kuullut esim. että pohjois-afrikan muslimimaissa tehtäisiin sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi