Opetitteko tyttärenne
Opettiko kukaan teinityttäriänne omien seksihalujen tyydyttämiseen ihan kädestä pitäen (mistä kohtaa kosketellaan jne) kun se seksuaalinen kehitys alkoi? Ihan vaan sillee vinkkinä, että miten purkaa haluja ilman sähellystä poikain kanssa.
Kommentit (9)
Kyllä ne plikat sen hoksaa, kun itseään koskettelevat joka tapauksessa jossakin vaiheessa.
Mutta vanhempana voisi toki antaa vinkkejä miltä se oikein voi tuntua kun tekee oikein. Niksejä yms. Ei sen tarvitse olla salainen ja salattu asia.
pervoiluksi miellän jo tuollaisen. puhua voi kyllä. mutta en ole tehnyt sitäkään, säheltäköön ja oppikoon ihan itse, itsekseen tai pojan kanssa, tai vaikkapa tytön kanssa.
Mutta vanhempana voisi toki antaa vinkkejä miltä se oikein voi tuntua kun tekee oikein.
Miten se sitten tehdään oikein? Oiskohan nuoren kuitenkin hyvä itsekseen tutustua omaan kroppaansa ja löytää, mikä itsestä tuntuu hyvältä?
Minusta "kädestä pitäen" seksiasioiden opettaminen menisi jo insestin puolelle.
Entä poikalapsen opettaminen, jos perheessä ei olisi miestä?
Minun nuoruudessani ei paljon puhuttu edes kuukautisista, saati sitten seksistä. Ei mulla silti ole ollut aihetta valittaa, että en olisi aikanaan oppinut.
Olisitko itse halunnut että äiti tulee kädestä pitäen kertomaan, saati isä?
ja aika jälkeenjäänyt lapsi, joka ei teini-ikään mennessä ole tuommoisia tajunnut. Kyllähän normaalisti pikkulapsikin huomaa mitkä alueet ovat tuntoherkimpiä.
samaa kauraa kun yks sukkahousupervo tv:n chatissa joskus. Säännöllisesti kävi kyselemässä puetteko äidit pojillenne sukkahousut. Ja mammat vastaili pitkään ja perusteellisesti.