Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä se laihari- ja treeniprojekti jatkuu. Vuodessa lähti

Vierailija
28.07.2011 |

8kg ja nyt olen ollut kesätauolla treeneistä ja 2kg tullut takaisin, kun lisäksi on ollut jos jonkinmoista grillijuhlaa ym. Thyroxineja syönyt vajaatoimintaan kohta vuoden, sitä ennen paino ei tippunut vaikka mitä teki.

Liikuntana kuntosali 4 kertaa viikossa, lisäksi nyt kesällä golf 1-2 kertaa viikossa. Tavoitteena tiputtaa paino 60kg alle, pituutta 169cm.

Olisi kiva jos olisi muita laihduttajia, joiden kanssa päivittää kuulumisia ja edistystä ja saisi potkua persuksille, löytyykö?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja fillaroin päälle 25min.

Tänä aamuna käsitreeni vedetty ja päälle fillarointia 20 min. Luksusta nämä etäpäivät, kun aamulla voi jo käväistä salilla.

Munakasta pitäisi alkaa väsäilemään.

t.ap

Vierailija
2/8 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmottautuu :) huhtikuusta tähän päivään 14 kiloa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä viestejä tulee niin paljon ja nämä ketjut hukkuu sinne sekaan. itse suosittelen esim kiloklubin foorumia, siellä on paljon tsemppiryhmiä ja aktiivista keskustelua

Vierailija
4/8 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alotin toukokuun lopulla urakoimaan, nyt on 9kg pudonnut ja toiset 9 on tavoitteena pudottaa.

Vierailija
5/8 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä onneton olen paisunut kesän aikana 5-6kg ja pitäisi aloittaa elämäni ensimmäinen laihdutuskuuri. Kuntoiluakin pitäisi lisätä.

Sama pituus ja sama tavoite kuin sinulla. Ennen kesää paino 57kg ja siihen olisi hyvä palata.

Sopiiko tiedustella mistä päin olet ja ikäsi?

Minä Helsingistä ja 45v.

Vierailija
6/8 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suurin koetinkivi on se, että töiden jälkeen pitää jaksaa lähteä sinne salille. Kun sinne salille pääsee, niin treenaaminen kyllä maistuu ja jälkeenpäin on mahtava fiilis.

t.ap

Vierailija
7/8 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolloin painoa oli 85kg, nyt vaaka näyttää 76kg.

Pituutta on 160cm joten vielä on matkaa normaaliin painoon.

Minull apaha PCO ja metforem käytössä joka on kyllä auttanut tuon painon kanssa. Aikaisemmin en ole saanut sitä tippumaan oikein millään.

Vierailija
8/8 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuota lääkettä saada vain lihavuuteen ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän