Kokemuksia Ikean Kramfors tai Karlstad -sohvista?
Uusi sohva pitäisi hankkia ja nämä kaksi miellyttää silmää kovasti (en ole vielä käynyt testaamassa mukavuutta), mutta miten käytössä, onko laadukkaita? Voiko Ikean sohviin ylipäätään luottaa?
Kommentit (4)
Oisko tänään parempi päivä saada vastauksia?
Minulla on reilu vuoden vanha Karlstad -sohva. Mukava on ja lapsiperheessä on kätevää kun päälliset saa helposti irrotettua ja pestyä pesukoneessa. Tähän asti kestänyt ihan ok, en tosin itse usko että on ehjä vielä 10 vuoden kuluttua....
Meilläkin oli alun perin tarkoitus ostaa Karlstad, mutta myymälässä kävikin ilmi, ettei se ollut kovin mukava istua. Pitkän pähkäilyn jälkeen päädyimme sitten ostamaan Ektorpin, johon olemme olleet tosi tyytyväisiä. Muotokieli on ihan toista kuin suunnittelimme, mutta mukavuus meni sohvanostossa kuitenkin edelle. Pestävät päälliset ovat olleet ehdoton plussa!
Minulla pari vuotta vanha Karlstad. Kestänyt hyvin, irrotettavat pestävät päälliset käytössä ehdottomat. Muutossa helppo kun sohvan saa jopa naisen yksin kannettaviksi osiksi - silti sohva on tukeva ja kestävä! Ainoa mihin en ole kovin tyytyväinen, on selkätyynyjen laatu, mutta kääntämällä niitä säännöllisesti niilläkin on pärjätty ilman että ne ovat menneet muodottomiksi. Hyvä hinta-laatu suhde!