Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helvettiä??! Miten voi olla kuumin kesä 23 vuoteen???

Vierailija
27.07.2011 |

Viime kesä oli yhtä HELVETTIÄ! Eikös sillon ollut jotain 30 päivää putkeen hellelukemia? Venäjältä puski savua, lämpötilat 35:ssä, eikä ulkona voinut olla. Mun mielestä silloin oli kuuma, jos koska! Tänä kesänä ei ole vielä ollut mitään vastaavaa. Kuuma kyllä, liian kuumaa mielestäni tämäkin, mutta viime kesä oli jotain järkyttävää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittaa jotain keskilämpötiloja.

Vierailija
2/8 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesä oli paljon kuumempi kuin tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä kesäkuu oli aika viileä, nyt on ollut 20 asteen tietämissä jo toukokuusta lähtien.

4/8 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan myös vaikuttaa se paljon että viime kesä ei ollut läheskään näin kuuma Lapissa. Nyt on ollut 20+ astetta 6 viikkoa putkeen, mikä on aika ennen kuulumatonta täällä suunnalla.

Vierailija
5/8 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistin että viimekesänä sai olla takki päällä.. no, muistiin ei voi luottaa.

Vierailija
6/8 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokris kirjoitti:

Varmaan myös vaikuttaa se paljon että viime kesä ei ollut läheskään näin kuuma Lapissa. Nyt on ollut 20+ astetta 6 viikkoa putkeen, mikä on aika ennen kuulumatonta täällä suunnalla.

Ajattelit sitten vastata 7 vuotta vanhaan ketjuun ja kommentoida viime kesää.

Vierailija
7/8 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokris kirjoitti:

Ja se, että aloitus on vuosikymmenen alusta.

Vierailija
8/8 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistin että viimekesänä sai olla takki päällä.. no, muistiin ei voi luottaa.

Luota vaan. Ja muista aina tarkistaa, milloin keskustelu on aloitettu. Tämä on vuodelta 2011, jolloin "viime vuosi" oli 2010.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän