Muistaako kukaan joskus 80-90 lukujen taitteessa tullutta tv-sarjaa
Siinä oli nainen, jonka piti sijaissynnyttää (?) lapsi perheelle, eikä sitten halunnutkaan sitä antaa pois tms. Pakeni lapsen kanssa saadakseen pitää tämän. Oli jenkkisarja muistaakseni, ja ainakin silloin lapsen silmin katsottuna niiiin hyvä. Sitä ei ole sen koommin uusittu, nimi oli muistaakseni Baby M tai vastaava.
Se teki vaikutuksen muhun silloin, ja nyt aikusenakin olen usein muistellut tuota sarjaa. Oli niin liikuttava se äidin tuska pelosta menettää lapsi...
Kommentit (6)
Perustuu tositapahtumiin. Minusta sen biologisen äidin tuska ei ollut millään lailla liikuttavaa, hän mm. uhkaili itsemurhalla, jos ei saisi pitää lasta. En tiedä, oliko hän päästään vialla jo ennen sijaissynnytystä vai sairastuiko synnytyksen jälkeen.
Kyseinen tyttö muuten täysi-ikäiseksi tultuaan lakiteitse purki sijaissynnyttäjän vanhemman statuksen eli sijaissynnyttäjä ei ole enää juridisesti hänen äitinsä. Biologisen isän vaimo adoptoi hänet eli lienee selvää, ettei välittänyt biologisesta äidistään pätkääkään.
jossa oli jotain salasia-agentteja ja vihollinen tai joku tosi outo vireitelmä: pallo, valkonen iso pallo joka tavallaan imi sisäänsä ihmisiä!
Tosi järkky mutta pitihän se katsoa! :)
Jos tulis uusintana niin mahtaisko enää kiinnostaa?
Mäkin muistan just tuon sarjan, oli muistaakseni tehty joskus 60-luvun lopulla mut tuli uusintana...eiks siinä ollut joku tyyppi, joka joutui johonkin totalitaariseen paikkaan...ihmiset tais olla numeroita. ja tosiaan merellä oli niitä palloja, ja aina joku (pakenija?) joutui siihen.
Kamala tunnelma, jotenkin tosi kiehtova sarja oli.
Tulispa uusintana!!!
mä muistan kanssa sen sarjan, ja oon jollekin yrittänyt sitä selittää, muttei yhtään tiennyt mistä kyse -mikähän sen nimi oli? Se oli tosi ahdistava, mutta jotenkin siihen jäi koukkuun.
Mäkin muistan just tuon sarjan, oli muistaakseni tehty joskus 60-luvun lopulla mut tuli uusintana...eiks siinä ollut joku tyyppi, joka joutui johonkin totalitaariseen paikkaan...ihmiset tais olla numeroita. ja tosiaan merellä oli niitä palloja, ja aina joku (pakenija?) joutui siihen.
Kamala tunnelma, jotenkin tosi kiehtova sarja oli.
Tulispa uusintana!!!
Uusi sarja siitä vanhasta.
luntata. En muista.
http://www.imdb.com/title/tt0094696/