Seksi pienik..päisen miehen kanssa
Ihan pakko kysyä täältä, kun ei muutenkaan kehtaa..Kellään kokemusta seksistä nimenomaan pienimunaisen miehen kanssa? Onko mitään mahdollisuutta saada sitä tuntumaankin joltain, vai onko se vaan kertakaikkisen mahdotonta?
Asia oikeasti vähän vaivaa mua, koska tähän asti oon sekstaillu ainoastaan "normi/isokokoisten" miesten kanssa ja nyt tapailen yhtä aivan mielettömän ihanaa miestä, joka on kaikinpuolin pienikokoinen/siro..ja joka puolelta siis, myöskin "sieltä".
Epäilyttääkin nyt, voiko seksi hänen kanssaan tuntua miltään?
Kommentit (28)
Ellet ole, niin tuskin olet tietoinen koosta, siis seisovana.
Enpä olisi ikinä uskonut, että tämmöinen asia voisi minua vaivata. Mutta odottelen minäkin vastauksia tähän kysymykseen.
voin sanoa että jos ei nyt mikään ihan prinssimakkara ole niin kyllä se voi tuntua joltain, jos mies on muuten taitava sängyssä..eli kädet ja muutenkin mieliala on kiihkeä.
Lähinnä vaan mietin sitä, että jos pituuttakaan ei ihan hurjasti ole, onko edes orgasmi mahdollinen, jos ei yllä tarpeeksi syvälle?
Mulla siis orkut yhdynnässä nimenomaan tulee siitä, että penis osuu riittävän syvälle ja sinne g-pisteeseen tai edes lähelle sitä.
t.ap
Mies on ihana, hellä ja hyvä rakastaja, mutta kyllä se ihan toiselta tuntuu, kun miehellä on paksumpi. Alkaako se haitata myöhemmin enemmän, kun alkuhuuma haihtuu? Hyvä seksi on kuitenkin oleellinen osa parisuhdetta.
t. 4
..nimenomaan! Voihan toki olla, että tällä ketä tapailen onkin suht normikokoinen, ja niillä kaikilla edellisillä on ollut normia suurempi. En tiedä, vaikea sanoa. :D
Eikä tällä tapailemallani miehellä nyt sentäs mikään "prinssinakkikaan" ole..
Vähän hävettää, että tälläistä ongelmoin, mutta niinkuin aiemmin joku totesi, hyvä seksi ON iso osa parisuhdetta. Ei tärkein, mutta tärkeä.
t.ap
Mun nykyinen on kai vähän normia pienempi, mutta elämäni paras rakastaja!! Enkä puhu nyt suusta tai sormista, vaan vasta hänen kanssaan aloin saada kunnon orgasmeja yhdynnässäkin. Jotenkin se kemia, tulokulma, oikea tahti, en tiedä mitä se mies tekee, mutta jumalauta se on hyvä :-D
"Mun nykyinen on kai vähän normia pienempi, mutta elämäni paras rakastaja!!"
Ohho, no kiitos tästä! :D Antaa sitten ehkä pientä toivoa.
t.ap
G-pistees kanssa.
Tero *nysällä hekuman huipulle*
Enköhän mä tähän ikään (30v.) oo ihan tietonen jo omasta anatomiastani ja tiedän, missä mitkäkin pisteet on. :D
t.ap
Mutta kyllä se joltain yleensä tuntuu pienelläkin, mutta esim. tosi kiihottuneena ja märkänä tai menkkojen aikaan on vaikeampi saada ohuella hepillä samaa kitkaaa aikaan kuin isommalla pelillä. Pituuttakin toki aika hyvin pitää olla, kun itse tykkään lusikka-asennosta ja muutenkin siitä, että on komea penis ja että tuntuu että juuri ja juuri mahtuu sisään niillä ekoilla työnnöillä.
niin tuntuisi kyllä että olisin pikkupojan kanssa sängyssä. Ei vaan mun juttu, mutta olenkin itse aika amazoni.
"Jos mies on pieni, hintelä ja peniskin pieni
niin tuntuisi kyllä että olisin pikkupojan kanssa sängyssä." Noin mäkin olin ennen kuvitellut, siis ylipäätään että about mun pitunen ja mua kaposampi (sekä taatusti kiinteämpi, hah) mies olis jotenkin "vähemmän mies", mutta ei. Kyllä tää ihan mieheltä näyttää, ihanat lihakset ja kaikki. Ja mikä tärkeintä, persoonana kertakaikkisen vallottava!
t.ap
fistaamaan hintelällä nyrkillään.
sormet hieroo g-pistettä paljon tehokkaammin kuin edes paksu krp.
No kun tällä miehellä on pienet ja sirot kädetkin, joten eipä ne sormetkaan kauhean syvälle yllä (se on jo testattu). :P
Jos mies on pieni, hintelä ja peniskin pieni niin tuntuisi kyllä että olisin pikkupojan kanssa sängyssä. Ei vaan mun juttu, mutta olenkin itse aika amazoni.
Mutta ei ollutkaan hintelä vaan lihaksikas painosta huolimatta, Sikspäkkivatsa ja kunnon hauikset luonnostaan.
Muuten olikin sitten ihan kusipääpetturi ja naistenhakkaaja!
Oli se muna liian isokin, sattui kun runnoi sitä sisääni, ei osannut olla hellä koskaan - ajoi vain omaa etuaan! Ei ole ikävä:)
Ilmeisesti et jos väität, että G-pisteesi on pohjassa jonne vaaditaan pitkä kalu.