Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne vanhat lasten kirjat? Siivoilen ja meillä on ainakin 100

Vierailija
27.07.2011 |

kirjaa menossa pois. Heitänkö vaan roskikseen vai onko jollain niillä käyttöä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietysti divarit.

Vierailija
22/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tärkeä kirja Barbro Sedwall Nukkeni maija

Haluaisin ostaa, jos valikoimasta löytyy. Olen etsinyt tuota kirjaa monta vuotta ja vielä ei ole löytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, että jollain voi olla paljon kirjoja. Meilläkin on välillä vain pakko luopua joistain, koska uusia tulee koko ajan. Mutta sitä en ymmärrä, että heittäisit kirjat roskiin. Jos hotelli ei ota, niin taatusti jostain löytyy kirjojen kierrätyslaatikko, josta joku ne varmaan onnellisena poimii kotiinsa.

Minä olen vienyt neuvolaan, kirjaston kirjanvanvaihtopisteeseen ja lahjoittanut hyväntekeväisyyskirpparille. Lastenkirjoja kuitenkin ostetaan paljon, joten kirppari ne mielellään ottaa. Ihan repaleiset olen pistänyt toki roskiin.

Vierailija
24/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjat säilytän. Lasten huoneessa on yksi kokonainen KIRJAhylly. Kiitos vinkeistä! ps. Mä en säilytä hajuvesiä. Nehän pilaantuu muutamassa vuodessa. ap

eli peräti metrin verran tilaa...

Miksi lastenkirjat ovat arvottomampia kuin sinun kirjasi? Vai onko "koti täynnä kirjoja" sama asia kuin 3 metriä kirjahyllyä?

pakko päästä heittämään jotain kuittia vaikka siihen ei ole mitään aihetta. Toivottavasti tuota helpotti :)

Vierailija
25/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sairaalan lastenosatolta voisi kysyä, jos tarvis.

Tietty kaikki päiväkodit. Laita kiertoon! Niin olen itsekin tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi