Ollako tyly?
Asukkaiden pitää luovuttaa asunto meille käyttöön sopimuksen mukaan 31.7. tai maksaa 1000 eur. Mies soitti ja sanoi että he muuttavat 1.8. minulla ei ollut sopimusta nenäni edessä ja oikeastaan soitti ihan muuta asiaa mutta sivumennen mainitsi tästä.
Ystäväni mielestä heidän pitäisi vielä maksaa elokuun yhtiövastike mikäli asuvat päivänkään elokuusta meidän asunnossa.
Itselle ei tuosta päivästä ole mitään haittaa, mutta kelpaahan raha aina.
Kommentit (3)
itse olen mielestäni reilu ja haluaisin että ihmiset olis mua kohtaan myös sellaisia, mutta ei ne ole. Olen huomannut, että ei ole mitään hyötyä olla kynnysmattona.
haittaa ole, niin kuin mainitsit niin antaa olla.
Lisäksi "miehen mielestä" ei muistaakseni mikään varsinainen lakipykälä ole. Jos ovat olleet muuten hyviä vuokralaisia ja korrekteja sekä ystävällisiä, niin olkaa te takaisin. Joillakin on välillä todellisia kauhutarinoita vittumaisista vuokralaisista ja tässä ei taida sellaisesta olla kysymys.
Tee muille niin kuin haluaisit sinulle tehtävän. Jos haluat olla ahne paska, niin ole vapaasti. Ikävää ja pikkumaista, jos muuttopäivällä ei oikeasti ole merkitystä, mutta itse valitset sen, millainen ihminen olet.