Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku jolla tosi runsaat menkat ja otit hormonikierukan - vähenikö vuoto oleellisesti??

Vierailija
26.07.2011 |

Mulla on megalomaaniset menkat, vuodan 8-9 päivää ja neljänä, viitenä ekana päivänä tulee vuodon mukana isoja hyytymiä. Töissä en pääse vessaan milloin vain ja työ on fyysistä (jolloin vuotoa tulee enemmän ja se valuu herkemmin siteen ohi kuin vain paikallaan istuessa) joten pärjätäkseni joudun pitämään superimukykyistä tamponia jättisiteen kanssa.

Nyt harkitsen hormonikierukkaa mutta apua, kaveri kertoi, että sen kanssa ei saa pitää tamponia! En oikeasti pärjää, jos tällainen verivirta jatkuu enkä saa pitää muuta kuin sidettä. Onko jollain muulla täällä ollut runsaat menkat ja nyt hormonikierukka? Miten kävi, vähentääkö se todella merkittävästi vuodon määrää, niin kuin mainostetaan? En tiedä, uskallanko kokeilla, kun on kuitenkin aika kallis jos joudunkin sen hetikohta poistattamaan. Toisaalta jos se toimii ja vähentää vuotoa, mun elämänlaatu paranisi merkittävästi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui lähes kokonaan. Parin kk välein tulee pikkuhousunsuojallinen vuotoa.

Vierailija
22/24 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta loppui kuukautiset kokonaan! Voi mikä onni! Samoin hävisi alaselkä ja vatsakivut. Jos olisin tiennyt kuinak hyvä se on, niin olisin hankkinut jo aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ollut Mirenan myötä menkkoja enää ollenkaan kohta viiteen vuoteen. Aiemmin kärsin aivan järkyttävän runsaasta vuodosta.

Vierailija
24/24 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

helmee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän